Het laatste nieuws

Groeien doe je het snelst door tegen de stroom in te zwemmen. Volgens Business Markers gaat die stelling niet alleen op voor vissen, maar ook voor bedrijven. Op 2 juli was het tijd om bedrijfsleiders, HR managers, marketing directors… uit alle regio’s daarvan te overtuigen. De ideale setting voor het event Only boring fish go with the flow? Een vis die zelf tegen de stroom durft in te zwemmen en een tevreden klant van Business Markers: Technopolis!

De “vissers” van Business Markers kozen de Kegel, het bijzonder kleurrijke auditorium van Technopolis, om toe te lichten wat saaie van interessante vissen onderscheidt. Vanuit hun expertise in verschillende sectoren, disciplines en bedrijven zorgden zij voor een inspirerende dag op een originele locatie. Ester Blockx, de Sales & Marketing Director van Technopolis, kwam uitleggen hoe Technopolis samen met Business Markers dapper een nieuwe koers heeft gezet richting een nieuwe identiteit. Het event in een paar woorden? Het neusje van de zalm!

Bekijk deze klant ook op Eventonline:

Seminariezalen Mechelen – Technopolis