Het laatste nieuws

Repas Catering heeft de voorbije drie jaren een enorme groei gekend, wat ook heeft geleid tot een herinrichting van de infrastructuren. Zo opende men onlangs een tasteroom, waar klanten kunnen kennismaken met de stijl van Repas. Het visuele aspect wordt immers steeds belangrijker binnen de cateringwereld.

De voorbije drie jaar is het Mechelse Repas Catering qua omzet bijna verdrievoudigd. Dat heeft natuurlijk zijn impact op de organisatie en de inrichting van de gebouwen. “We hebben onze burelen verhuisd om plaats te maken voor een tasteroom”, zegt zaakvoerder Jeff Philipsen. “Het is een ruimte die onze stijl representeert. We kunnen er afspraken en vergaderingen organiseren, maar we gaan ze ook gebruiken om klanten in een leuk kader te laten kennismaken met de stijl van Repas Catering.”

En die stijl wordt anno 2020 steeds belangrijker. “Mensen kennen ons al dankzij de versheid en de kwaliteit van ons eten. Maar er komt ook steeds meer nadruk op het visuele aspect, zeker in de B2B-evenementenwereld. In de evenementensector moet je jezelf steeds opnieuw uitvinden en kunnen onderscheiden dat geldt evengoed voor een cateraar. We hebben in de beginjaren even moeten zoeken, maar de laatste jaren hebben we echt onze eigen stijl kunnen ontwikkelen.”

Repas Catering wil de rode draad in de keuken – puurheid – ook doortrekken in zijn decoratie.  “We werken met heel veel natuurproducten, veel grof hout, staal en het nodige groen. Dat is ook de manier waarop we onze buffetten aankleden. We hebben eigen buffetmaterialen laten ontwerpen door Studio Tank: ook hier komen hout en zwart staal in terug. Repas heeft recent ook iemand aangeworven die zich voornamelijk met de decoratie zal bezighouden. Dat is voor onze klanten alweer een bijkomende ontzorging.”

Bedrijfs- en Eventcatering – Repas Catering