Over Thon Hotels

– Gepassioneerd toegewijd. Wij streven er dagelijks naar bijzondere momenten te creëren voor onze gasten.
– Professionele gastvrijheid. We streven ernaar al onze gasten te zien, te horen en met hen om te gaan.
– De kracht om te behagen. We zetten ons graag persoonlijk in om ervoor te zorgen dat elk verblijf het beste verblijf is!
– Innovatief. We verbeteren en investeren voortdurend in onze hotels.
– Financieel solide. Een internationaal bedrijf waar je op kunt vertrouwen.
– Groen. We willen bijdragen aan een duurzamere samenleving voor toekomstige generaties en zijn lokaal en internationaal gecertificeerd met groene labels.

We zijn momenteel op zoek naar een Marketing Coördinator om ons dynamische team hier bij Service & Support Centre te versterken.

– Geweldige locatie: op slechts 5 minuten lopen van het station Luxemburg en naast de metro
– Modern gebouw: we hebben een eigen gebouw met veel daglicht.
– Gastvrije bedrijfscultuur: vriendelijke medewerkers die worden aangemoedigd om interne netwerken op te bouwen

Waarom bij ons werken?

– Familie mentaliteit. Bij Thon Hotels ben je geen nummer, maar een individu met je eigen vaardigheden, talenten en passie.
– Diversiteit. Onze gasten en je toekomstige collega’s komen van over de hele wereld.
– Vlakke hiërarchie. Geen nutteloze bureaucratie en bedrijfsmentaliteit.
– Autonomie. Jij bent de acteur van je carrière door zonder angst een extra stap te zetten.
– Toegankelijk. Onze hotels zijn gemakkelijk bereikbaar in Brussel.

Doe

– Sociale mediakanalen: content genereren (Facebook, Instagram en LinkedIn). monitoren en de dialoog aangaan met het publiek.
– Online reputatiebeheer: verschillende platforms (TripAdvisor, Google My Business, OTA’s) bewaken en beheren.
– Marketingmateriaal maken: brochures, flyers, uitnodigingen.
– Verschillende strategieën implementeren en aanpassen aan de lokale markt.
– KPI’s analyseren, de effectiviteit van marketinginitiatieven meten en mogelijkheden voor optimalisatie identificeren.
– De merkidentiteit versterken door te zorgen voor consistente berichtgeving en merkrepresentatie.

Onze perfecte match

– Zelfstandig. Je werkt zelfstandig en bent goed georganiseerd. Je houdt echter ook van samenwerken en nauw samenwerken met anderen.
– Positief. Je hebt een positieve instelling; je bent discreet en gewend om vertrouwelijke zaken af te handelen.
– Nauwkeurig. Je bent detailgericht en je hebt uitstekende vaardigheden op het gebied van klantenservice.
– Communicator. Je hebt uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden in het Engels, Frans en/of Nederlands; andere talen zijn een pluspunt.
– Ervaring. Een eerste ervaring in social media marketing is zeker een voordeel.
– Trends. Je begrijpt de consumententrends op digitaal vlak.
– Flexibel. Je past je gemakkelijk aan mensen en situaties aan.
– Passie. Je hebt een passie voor de reis- en gastvrijheidsindustrie.
– Digitaal. Je werkt gemakkelijk in Canva, PowerPoint.

Ontvang

– Motiverend verloningspakket inclusief:
– Bijdrage in de kosten van het openbaar vervoer (NMBS). En ja, wij dragen voor 100% bij.
– Flexibele extralegale voordelen. Kies tussen een aanwezigheidsbonus, extra vrije dagen of een cafetariaplan.
– Niet-recurrente voordelen gekoppeld aan resultaten (CCT90). Een leuk extraatje.
– Hospitalisatieverzekering. En ja, ook voor de mensen van wie je houdt en die op hetzelfde adres wonen.
– Anciënniteitsdagen. Extra vrije dagen naargelang je anciënniteit en leeftijd.
– Eten. We zorgen voor een gratis maaltijd.
– Persoonlijke ontwikkeling. Je kunt opleidingen kiezen via onze catalogus.
– Vieren. We moedigen je aan om successen te vieren met je team tijdens personeelsevenementen.
– Familie-evenement. Je wordt uitgenodigd voor een familie-evenement waar jij en je familie worden geëerd.
– Plezier. Uitstekende werksfeer met de leukste collega’s.

Stuur uw CV door naar: marketing@thonhotels.be

https://www.linkedin.com/jobs/view/3700670554/