Missie

Agoria Real Estate, vastgoedvennootschap van Agoria, is eigenaar van Business en Conference Centers in Brussel, Antwerpen en Luik. Samen vertegenwoordigen ze een totaal van 55.000 m² kantoren, Conferentie Centra (https://www.bluepoint.be & https://www.techlounge.be), restauratie faciliteiten en parkings.

Het onthaal van een bedrijf is vaak de eerste indruk die bezoekers van de organisatie krijgen. Bijgevolg zien wij onze recepties als visitekaartje van ons bedrijf. Het onthaal moet niet alleen een goede indruk nalaten bij bezoekers, ze is ook de spil binnen de organisatie en bijdraagt tot de ontwikkeling en uitstraling van ons bedrijf. De verantwoordelijkheden reiken dus veel verder dan de ontvangstbalie alleen.

Voor het bedrijvencentrum BluePoint in Brussel, bestaande uit 30.000 m2 moduleerbare vergader- en eventzalen van 2 tot 450 personen, zijn we op zoek naar een gedreven

Welcome Desk Coordinator (m/v/x)

Taken

Als Welcome Desk Coordinator binnen het BluePoint Business & Conference Center ben je onder andere verantwoordelijk voor:

Onthaal:

  • Je verwelkomt en informeert bezoekers, klanten, medewerkers, onderaannemers en leveranciers voor alle huurders van het BluePoint/ Tech.Lounge gebouw alsook voor externe klanten die gebruik maken van het Conference Center op een vriendelijke en professionele manier;
  • Je beantwoordt de telefoon vlot in meerdere talen, je verbindt correct door of je noteert en bezorgt berichten.
  • Je bent in staat om klanten met eventuele opmerkingen of klachten op een rustige en correcte manier te woord te staan en om naar een constructieve oplossing te zoeken;

Veiligheid:

  • Je houdt toezicht op het gebouw, de parking en de omgeving;
  • Je waakt er over dat alle veiligheidsvoorschriften correct en nauwkeurig worden opgevolgd;
  • Je werkt mee/coördineert bij evacuatieprocedures, je zorgt voor het beheer van jouw zone, je houdt toezicht op het vrijhouden van de noodingangen, EHBO …

 

Communicatie:

  • Je bent een vitale schakel in de werking van de algemene interne communicatie binnen BluePoint Brussel;
  • Je voorziet de nodige communicatie via informatieschermen en intranet.

Andere taken:

  • Je maakt toegangsbadges aan;
  • Je houdt allerhande statistieken bij;
  • Je houdt de gegevens op de BluePoint Intranet website up-to-date;
  • Je assisteert ad hoc bij catering, events, … indien dat onverwacht nodig zou zijn;

Gewenst profiel

  • Je bent vriendelijk, enthousiast, dynamisch, georganiseerd en klantgericht;
  • Je hebt een verzorgd voorkomen en dito taalgebruik;
  • Je bent vlot in de omgang en kan zelfstandig werken;
  • Je houdt van afwisseling in je job;
  • Je kan meerdere zaken tegelijk managen en je bent stressbestendig;
  • Je bent een teamplayer, je hebt zin voor initiatief en samenwerking;
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans met aanvullend een goede kennis van Engels (zowel gesproken als geschreven);
  • Je hebt een goede kennis van Word, Excel, Outlook & Powerpoint;
  • Je hebt een graduaats- of professionele bachelor diploma in hotel- of toerismemanagement op zak of gelijkwaardig door ervaring;
  • Ervaring in een onthaalfunctie is een pluspunt, bij voorkeur in een hotel of event venue;
  • Je hebt een opleiding EHBO genoten en/of bent bereid tot (bij)scholing;
  • Je hebt een rijbewijs en een wagen ter beschikking;
  • Regelmatig buiten de kantooruren werken vormt voor jou geen probleem (avonden en weekends, afhankelijk van de geplande evenementen in het conference center). Dit is een belangrijk onderdeel van de job en moet goed in overweging genomen worden alvorens te solliciteren.

Ons aanbod

Een baan bij de vastgoedvennootschap van de grootste beroepsfederatie van België, die door de bedrijven erkend wordt als referentie betreffende dienstverlening. De mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen in diverse opleidingstrajecten en/of informatienetwerken. Een moderne werkomgeving in Brussel. We bieden flexibele arbeidsvoorwaarden en een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met interessante bijkomende voordelen.

Contact

Geïnteresseerd? Stuur dan snel je curriculum vitae en een korte motivatiebrief met duidelijke vermelding van de functie waarvoor je solliciteert naar Kathleen Mauquoy via job@agoria.be.