Van der Valk Hotel Beveren – Uw Excellente Bestemming voor Meetings & Events!

Hotel Beveren biedt de perfecte ambiance voor uw volgende meeting of event. Dankzij de centrale ligging, nabij de N70 tussen Antwerpen en Gent, is het hotel uitstekend bereikbaar. De 14 veelzijdige zalen, geschikt voor gezelschappen van 2 tot 800 gasten, zijn smaakvol en comfortabel ingericht. Culinaire hoogstandjes wachten op u in een van onze diverse restaurants. Geniet van gastronomie in restaurant Nest, laat u verrassen door de Oriëntaalse keuken in restaurant OZZO Sushi & Oriental, of ontspan met eten en drinken in Jardin, onze bar in de voortuin van het hotel! Overnachten kan in een van de 203 kamers, waarbij u de keuze heeft uit maar liefst 16 verschillende kamertypes. Voor complete ontspanning beschikt het hotel tevens over een wellness en zwembad. Wie in beweging wil blijven, kan gebruikmaken van de eigen fitnessruimte!

Uw Maatwerk Vergadering!

Een succesvolle vergadering begint bij de juiste locatie. Alle zalen zijn comfortabel ingericht en voorzien van een projectiescherm, beamer en wifi-verbinding. Bovendien beschikken alle zalen over een eigen terras en is er voldoende natuurlijk lichtinval! Om uw vergadering volledig op maat samen te stellen, kunt u kiezen uit een uitgebreid assortiment aan arrangementen. Ons salesteam staat klaar om met u mee te denken en van elke vergadering een succesverhaal te maken!

Personeel

Hotel Beveren is niet alleen de ideale locatie voor al uw meetings, maar ook voor personeelsfeesten en teambuildingevents! Verras uw medewerkers en organiseer een personeelsfeest voor zowel kleine als grote groepen. Wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring die uw werknemers lang zullen koesteren. Daarnaast werken we samen met Eventmasters voor de meest uitdagende teambuildingactiviteiten! Breng uw team dichter bij elkaar door samen verschillende uitdagingen aan te gaan.

Uw Event, Onze Zorg!

Hotel Beveren is gespecialiseerd in het organiseren van feesten en events! Of het nu gaat om kleine of grote groepen, van trouwfeesten en jubilea tot babyborrels, communiefeesten of personeelsfeesten. Ook op culinair gebied zijn de mogelijkheden eindeloos, van buffetten en walking dinners tot barbecues en diners. Wij denken graag met u mee om van uw wensen een fantastisch feest te maken!