Den Berg – Premium events & hotel experiences

Ontdek Den Berg: dé ultieme bestemming waar zakelijke perfectie samensmelt met een ongeëvenaarde gastvrijheid en buitengewone evenementervaringen! Als eventlocatie en hotel bieden wij een uitgebreid scala aan premium diensten, waaronder hotelaccommodaties, vergaderzalen, een eventhal, restaurantfaciliteiten en cateringdiensten.

ONTDEK ONZE MODERNE & MULTIFUNCTIONELE EVENTHALL

Onze indrukwekkende Eventhall, bestaande uit Unit A en Unit B, met een gezamenlijke oppervlakte van 700m², en een ruim eventterras van 1000m². Met een totale capaciteit tot 700 gasten is onze eventhal de perfecte locatie voor diverse evenementen, van bedrijfsfeesten, babyborrels, communiefeesten, lentefeesten, productlanceringen, teambuildings, beurzen, huwelijken, personeelsfeesten, recepties, opleidingen tot conferenties.

Waarom kiest u voor onze eventhall?

  • Een moderne & multifunctionele eventhall
  • Moduleerbare en geluidsdichte wand voor flexibele ruimte-indeling
  • Infrastructuur ontworpen specifiek om events te organiseren
  • Centrale locatie en makkelijk bereikbaar, dicht bij de A12 en is gelegen in Londerzeel.

Deze locatie ligt bij belangrijke invalswegen tussen Antwerpen, Mechelen, Brussel en Brussel Airport.

  • Een gepassioneerd, ervaren en betrokken eventteam ter beschikking.
  • Het ganse complex bestaat uitsluitend kwaliteitsmaterialen.
  • Een eigen ingang, vestiaire, bar en sanitair (gescheiden van het hotel)
  • Een open keuken voor interactie met de koks
  • Gratis high-speed wifi
  • 2 hydraulisch podia
  • Plug & Play domotica, audio- en videoapparatuur
  • Projectiescherm en videowall
  • DJ booth & showbelichting
  • Hoogstaande ondersteunende faciliteiten die de eventbelevenis compleet maken zoals een 4-sterren hotelkamers, meeting rooms, restaurant, parkings of een heerlijk ontbijtbuffet.
  • Een eigen top catering team die met al u culinaire behoeftes en wensen rekening houdt

FLEXIBELE VERGADERZALEN OP MAAT
Ontdek onze veelzijdige vergaderzalen, perfect voor al uw zakelijke bijeenkomsten en meetings. Vergaderzaal A biedt een intieme setting voor kleine vergaderingen en brainstormsessies, geschikt voor maximaal 8 personen. Voor grote vergaderingen is er Vergaderzaal B, onze ruimste zaal die plaats biedt aan maximaal 60 personen in theateropstelling. Vergaderzalen C & D verwelkomen u in een lichte en ruime omgeving, ideaal voor inspirerende vergaderingen en productieve meetings.

Onze vergaderzalen zijn allemaal uitgerust met een complete audiovisuele installatie met LED-schermen, draadloos internet, HDMI, Barco Clickshare, flipcharts, koffie machine, veel zonlicht en eigen cateringteam die u vergadering culinair verzorgt.

4-STERREN HOTEL
Bovendien bieden we luxe accommodaties met 30 hotelkamers, een uitgebreid ontbijtbuffet, en faciliteiten zoals een fitnessruimte, allemaal om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

CATERING
We hebben ook een eigen inhouse-catering team die al u wensen vervult tijdens u zakelijke en evenementbehoeften, van broodjeslunches, walking diners tot uitgebreide buffetten.

RESTAURANT DEN BERG
Verken ons restaurant, waar een samenspel van culinaire verrukkingen en een gezellige atmosfeer u verwelkomt. Ontdek de smaak van onze Vlaamse favorieten en seizoensgebonden lekkernijen, met zorg bereid met lokale ingrediënten.

Geniet zelf van onze smaakvolle gerechten en beleef een onvergetelijke culinaire reis. We ontvangen u graag van maandag tot vrijdag, tussen 18.00 en 22.00 uur. Voor reserveringen buiten deze tijden kunt u contact met ons opnemen.

TOP LOCATIE & BEREIKBAARHEID
Bij Den Berg krijg je the best of both worlds: een groene, rustige omgeving, en toch gelegen op een centrale locatie vlak bij de belangrijkste invalswegen tussen Antwerpen, Mechelen en Brussel. Het is zeer makkelijk bereikbaar en dicht bij de A12 en op slechts 15 minuten rijden van Brussels Airport.

RUIME PARKEERGELEGENHEID
Den Berg beschikt over 3 parkings waar 350 auto’s zich kunnen parkeren, dus genoeg parkeergelegenheid. Daarnaast hebben we ook 2 dubbele (4) laadpalen voor elektrische auto’s.

SUNDAY ROAST – BRUNCHEN IN LUXE?

Mis onze unieke Sunday Roast ervaring niet, waar luxe brunch en een gezellig samenzijn samenkomen. Altijd in thema, perfect voor gezinnen, met lokale kwaliteitsproducten en een hoogwaardige klantenservice. Reserveer uw plek voor onze aankomende edities en geniet van een culinair feest voor alle zintuigen.

Praktische informatie:

  • Openingstijden: Van 12.30 tot 16.00 uur
  • Locatie: Bergkapelstraat 98, Londerzeel
  • Tarieven: € 69 p.p. voor volwassenen (drank inbegrepen), kinderen van 3 tot 12 jaar: € 25.