Het laatste nieuws

Omdat het autosalon dit jaar niet live kon doorgaan in Brussels Expo, stonden de merken voor de grote uitdaging om traffic te genereren in de showrooms van de dealers …

Daarom werd er door de merken een digitaal autosalon georganiseerd om zo de klanten te overtuigen om de showroom te bezoeken, ondanks de corona-maatregelen. En om deze extra bezoekers op te vangen werden over gans België extra showroom informanten ingezet.

Zij zorgden er voor dat klanten (die enkel op afspraak konden langskomen) vriendelijk werden opgevangen en gerust gesteld werden over de corona maatregelen die superstreng werden toegepast.

Daarnaast zorgden zij voor een eerste behoefteanalyse waardoor het verkoopgesprek door de verkoper nadien heel vlot kon afgewerkt worden. Op deze manier konden de verkopers zich uitsluitend concentreren op hun klanten en konden zij (naar eigen zeggen) bijzonder productief werken. Een succesverhaal dus!

Zo heeft The Frontline Company 30-tal informanten geplaatst over gans België (van Kortrijk tot Luik, en van Charleroi tot Antwerpen) bij de showrooms van Autonatie groep Antwerpen (VW, Audi, Seat en Skoda), Toyota, Lexus, Jeep, Alfa Romeo en Fiat.

The Frontline Company dankt bij deze dan ook al deze merken voor het vertrouwen dat ze in hun hebben gesteld!

Deze corona-tijden hebben voor een andere aanpak gezorgd die misschien wel zal doorgezet worden in de toekomst. Ze hebben dan ook zo’n vermoeden dat er volgend jaar ook weer veel informanten in showrooms zullen ingezet worden.

Host en hostessen in gans België – The Frontline Company