Het laatste nieuws

Stuur ons kantoor in Brussel naar nieuwe hoogtes

WIE
Wij zijn MaisonRouge, een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten. Wat in 2008 als een Gentse eenmanszaak begon, groeide de voorbije jaren uit tot een nationaal hospitality-bedrijf, dat in 2015, 2016 en 2017 werd verkozen tot beste People Agency van België. Met meer dan 20 collega’s in Gent, Brussel en Antwerpen, hebben wij het stiekeme doel om de wereld te veroveren.

Trait-Event, Simply Better, Culinaria en VO Communication behoren o.a. tot de waaier van onze toffe klanten. Voornamelijk evenementenbureaus en cateraars (groot en klein) dus, maar we bedienen net zo graag gezellige privé-klanten op hun wenken.

JOB
Als kantoorhoofd heb je een grote variatie aan taken waarbij twee hoofdtaken te onderscheiden zijn: enerzijds het goed laten functioneren van je team (bestaande uit planners en field coördinators) en anderzijds het verder uitbouwen en onderhouden van een loyaal klantenbestand via jouw eigen netwerk (soft sales).

Jouw concrete taken zien er als volgt uit:

  • Klanten: relaties opbouwen en onderhouden, jij wordt de beste vriend van onze klanten, netwerken, offertes en facturen opmaken en opvolgen.
  • Prospects: definiëren wie ze zijn, een actieplan uitwerken om ze te targetten en dit ten uitvoer brengen. Hiervoor doe je vooral beroep op jouw eigen netwerk.
  • Organisatie van het kantoor: financiële opvolging, strategie en marktanalyse, opportuniteiten detecteren, praktische organisatie, je team motiveren.
  • Team: je stuurt het team van kantoor Brussel aan, zowel planningspersoneel, als field- coördinator(en). Je begeleidt hen, evalueert hen en stuurt bij waar nodig. Jij bent voor hen het aanspreekpunt.
  • Crew: kennismakingsgesprekken, evalueren en bijsturen, planning en briefing, opstarten van events, etc.

PROFIEL

  • Je bent diplomatisch wanneer het kan, maar waakt er steeds over dat iedereen zijn verantwoordelijkheden nakomt.
  • Je bent een geboren netwerker, haalt energie uit het aangaan van nieuwe contacten.
  • Je bent betrokken en jouw energieniveau laat het nooit afweten.
  • Je waakt over ‘the bigger picture’ en kan op het juiste moment afstand nemen om het overzicht te bewaren.
  • Jouw administratieve skills maken menig boekhouder jaloers.
  • Je bent de verantwoordelijkheid zelve, bent stressbestendig en denkt niet in problemen, maar alleen in oplossingen.
  • Je staat elke dag op met een Big Smile en laat die niet thuis als het even minder gaat.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Het geluk en goed functioneren van jouw team staat hoog op je prioriteitenlijstje.

VERWACHTINGEN

  • De catering- en eventwereld kent geen geheimen voor jou of je wilt die geheimen leren kennen.
  • Eerdere ervaring als leidinggevende of met het aansturen van een team is een pluspunt.
  • Je bent flexibel naar uren toe – ook voor netwerkevents ’s avonds of in het weekend.
  • Je past je makkelijk aan in een omgeving die soms snel evolueert.
  • Je houdt van een apero op vrijdagavond en een lekker taske koffie op maandagmorgen.
  • Je hebt een natuurlijke uitstraling die iedereen direct goesting geeft om erin te vliegen.
  • Je bent bij voorkeur vlot tweetalig (Nederlands/Frans) en hebt een goede kennis van Engels.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

WAT HEEFT MAISONROUGE TE BIEDEN?

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en kansen.
  • Een voltijdse, uitdagende job in de hospitality sector, waar je naast collega’s ook een hele familie bijkrijgt. Een hecht team, met een informele bedrijfscultuur, zorgt volgens ons automatisch voor een leuke werksfeer.
  • De kans om intensief mee te bouwen aan een groeiend bedrijf en het verschil te maken voor onze klanten. De mogelijkheid om je zelf verder te ontplooien in een uitdagende functie.
  • Doorgroeimogelijkheden gepaard met mogelijkheid tot variabel loon (aandelen, doelverloning)
  • Marktconforme verloning en extralegale voordelen na 6 maanden.

Interesse? Stuur jouw CV en een korte motivatiebrief naar celine@maisonrouge.be