Heeft u het al gemerkt? De nieuwe website van Eventonline staat reeds zo’n drietal weken online. De ‘look & feel’ is evenwel niet gewijzigd, de vertrouwde kleurencombinaties en lay-out vielen immers goed in de smaak bij onze bezoekers, maar het opzoekingswerk via de site gaat oh-zoveel-keer sneller! Inderdaad, met deze actualisering werd puur gefocust op de klant: snel, compact en to-the-point!
Het resultaat mag er wezen. Er schuilt dan ook heel wat werk en research achter het project waarvoor in september 2015 een speciale werkgroep werd opgestart om uit te zoeken wat er goed was en wat moest verbeteren. Ook grote kleppers werden onder de loep gehouden om te kijken hoe zij hun content brachten. Resultaat: de centrale zoekfunctie werd fel verbeterd. Less is more. Niettegenstaande hebben we de categorieën uitgebreid zodat het duidelijker en sneller gaat om te zoeken. We hebben bovendien premium partners toegevoegd in het rood en per regio volgens een duidelijke logica zoals dit het geval is bij Google ad words. Innovatie blijft immers de sleutel naar succes. Neem de proef op de som! – Het Eventonline Team
P.S. De werkgroep bereidt nu de lancering van een vernieuwde website van Venues Online voor. Daarna is het dan de beurt aan de website van MICE Magazine.