Het laatste nieuws

Brussels Airport vormde tijdens de zomer meerdere malen het decor voor activiteiten in kader van de #shareoursmile campagne van Toerisme Vlaanderen en de toeristische sector. Vandaag vindt de laatste actie op Brussels Airport plaats. De goodiebags en vooral de positieve boodschap zijn deze keer bestemd voor zakenreizigers. Zij zijn namelijk heel belangrijk voor onze bestemming. De #shareoursmile campagne die buitenlandse bezoekers een extra welkom wil bieden, loopt half september af maar de warme Vlaamse gastvrijheid zal bezoekers ook daarna blijven plezieren.

Toerisme Vlaanderen werkte samen met de sector een toeristisch herstelplan uit na de gebeurtenissen van 22 maart. Dit herstelplan omvatte onder andere een doorgedreven marktspecifieke aanpak van onze buitenlandse markten, extra trade- en persreizen naar onze bestemming én de welkomcampagne #shareoursmile. Met deze campagne willen we buitenlandse bezoekers extra goed ontvangen bij hun bezoek aan Vlaanderen, en dat op verschillende momenten tijdens hun verblijf (bij aankomst in de luchthaven, in de taxi naar het hotel, in het hotel zelf, bij bezoekjes aan horeca en musea, tijdens hun congres, enz.). Door hen aan te zetten hun mooiste glimlach te delen met hun thuisfront maken we van deze bezoekers perfecte ambassadeurs van onze bestemming.

De laatste #shareoursmile actiedag op Brussels Airport is gericht op zakenreizigers, die onze bestemming bezoeken voor vergaderingen, congressen of andere zakendoeleinden. Met de actie willen we hen overtuigen van de troeven die Vlaanderen hen biedt. De actie gaat door in nauwe samenwerking met Brussels Airport en Brussels Airlines. Passagiers die ‘The Loft- SN Lounge’ in de A-pier bezoeken, zullen een #shareoursmile goodiebag ontvangen. De actie is meteen ook de ideale gelegenheid om de MICE-werking van Toerisme Vlaanderen in de kijker te zetten.

VISITFLANDERS Convention Bureau is verantwoordelijk voor de promotie en ontwikkeling van Vlaanderen en Brussel als congres- en incentive bestemming. Het team heeft een uitstekende productkennis en geeft gratis advies. Het congresbureau verzorgt op maat gemaakte voorstellen en brengt ‘meeting planners’ en organisatoren van incentives en congressen in contact met de juiste aanbieders. Samen met de lokale partners worden ‘siteinspections’ en ‘familiarisation trips’ georganiseerd, zo brengen we internationale ’meetings & events professionals’ naar onze inspirerende bestemming. We laten hen zelf onze special venues, hotels, restaurants… ervaren.

Bekijk deze klant ook op Eventonline:
http://www.eventonline.be/detail/congresbureau-vlaanderen-toerisme-vlaanderen-meet-in-flanders/