Naar aanleiding van de naamsverandering van Jetair naar TUI werd Bevas Events ingeschakeld voor het bedenken en realiseren van een afsluitend evenement. Tijdens ‘Hello TUI’ werd het personeel bedankt voor de vele inspanningen die de voorgaande maanden waren geleverd. Het werd een feest om nooit meer te vergeten…
Op 10 november werd er in Tour & Taxis een groot marktplein opgebouwd om zo’n 1.500 TUI-werknemers te ontvangen. “Daarbij was het de bedoeling om hen eens uitgebreid te verwennen”, zegt Patrick Vermaerke van Bevas Events. “Rondom het plein stonden tien uiteenlopende foodstations opgesteld: Grieks, Italiaans, vis, veggie, burgers… Naast deze culinaire verwennerij waren er ook nog eens tien activiteiten voorzien om de gasten echt in de watten te leggen. Er was een massagestand, een barbier, een parfumerie, foto-animatie en nog veel meer.”
Pixel Painting
In het midden van de zaal had men een gigantisch grote luster gemaakt, waarin allemaal trolleys hingen. “Elke genodigde kreeg zo’n trolley mee naar huis, wat een gigantisch wauw-effect teweeg bracht. Een andere blikvanger was het gigantische kunstwerk van een groep pixel painting artiesten uit Duitsland. Zij werkten 8 uur lang aan een gigantisch schilderij van drie meter hoog en 16 meter breed. Dit schilderij bleek uiteindelijk uit 1.500 kleine stukken te bestaan, waarvan iedereen een eigen schilderijtje meekreeg. De symboliek daarvan was heel krachtig: iedereen is een belangrijk deel van het geheel.”
Live reclamespot
Ook op het podium was er heel wat te beleven. “Er was een presentatie, waarvoor de wereldwijde CEO van TUI uit Duitsland was overgekomen. Hij gaf een korte, bondige presentatie die ondersteund werd door leuke video-animatie. Daarnaast hebben we ook de TUI-reclamespot, die de voorbije maanden op televisie liep, tot leven gebracht. We lieten eerst de video lopen op het scherm, maar dan liep dit over naar het podium, waar de reclamespot live werd voortgezet door dezelfde dansers. Ten slotte waren er nog optredens van Milk Inc en Cookies and Cream, waarbij er gefeest werd tot in de vroege uurtjes.”
Mooiste apotheose
Bij TUI kijkt men uiterst tevreden terug op het evenement en de samenwerking met Bevas Events. “Het was de mooiste apotheose die er maar kon zijn”, zegt Martine Verboven, Event Manager bij TUI Belgium. “De hele rebranding heeft twee jaar geduurd, en dan kijk je uit naar dat orgelpunt. En als ik alle collega’s mag geloven, dan zullen ze over tien jaar nog over dit feest spreken. Vanaf het moment dat men binnenkwam was er een wauw-gevoel, en tegelijkertijd voelde het als thuiskomen. Er was een mooi evenwicht tussen beleving en gastronomie. De mensen waren dan ook heel dankbaar. Het was een heel geslaagd event, en we hebben dan ook een tien op tien gekregen van onze directie.”
Toekomst
Uiteraard werkt Bevas Events intussen alweer aan een nieuwe reeks van mooie evenementen. “We zijn nu al bezig met evenementen voor de rest van 2017, maar ook al voor 2018 en 2019. Zo zullen we dit jaar opnieuw in het buitenland actief zijn, met evenementen in Parijs en Frankfurt. Tevens zijn we verheugd twee internationale congressen te mogen organiseren. We zullen deze overigens niet in Brussel laten plaatsvinden, maar wel in Brugge en Gent. Deze twee steden hebben ook een internationale uitstraling en liggen op dit moment heel goed. We kijken er in elk geval naar uit om ook daar weer het beste van onszelf te geven”, zo besluit Patrick Vermaerke.
Bekijk deze klant ook op Eventonline: