Het laatste nieuws

Queen A Antwerp & Antwerp City Hotel

Prem Group is een hotelgroep met een uitgebreid portfolio aan hotels in Benelux, Ierland en U.K. Voor twee van onze hotels in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Sales Executive.

Het Queen A Antwerp is een volledig nieuw gerenoveerd 4* hotel in het centrum van Antwerpen. Dit hotel opent zijn deuren in december 2016 en beschikt over 80 kamers en een F&B outlet. Een van de grote voordelen van het hotel is de absolute toplocatie op het Astridplein, rechtover de Zoo, Flanders meetings & Convention Center en om de hoek van het Centraal Station.

Het Antwerp City Center hotel is een 3* hotel en beschikt over 70 ruime kamers. Het hotel is uitstekend gelegen in de Diamantwijk en ligt op 400m van het centraal station.

Functieomschrijving

Als sales executive ben je verantwoordelijk voor het vergroten van de omzet door (ondersteuning van) marktverkenning/beursbezoek en acquisitie binnen de gedefinieerde doelgroepen. De doelgroep betreft business accounts voor zalenverhuur en overnachtingen (alsook particuliere conference en sales aanvragen). Je behandelt en verzorgt aanvragen, adviseert potentiële klanten over (on)mogelijkheden en kosten, stelt offertes op en bewaakt de opvolging. Voorts coördineer je de voorbereiding en draag je de boeking over aan betrokken afdelingen/verantwoordelijken.

Volgende taken vallen onder jouw bevoegdheid:

  • Commerciële opvolging van klanten: je onderhoudt contacten met bestaande klanten met het oog op repeat business en klantenbinding op lange termijnen (vb. periodieke bezoeken, contractvernieuwingen en –onderhandelingen, evalueren van de gegenereerde business, behandelen van klachten, klantevents organiseren, …);
  • Rapportering: je verzorgt de nodige rapportering aan de sales & marketing manager teneinde een goed zicht te verschaffen op de stand van zaken en om te kunnen anticiperen op mogelijke acties (vb. rapporten opmaken, forecasts,…);
  • Revenu management: je houdt zicht op de business, trends en bewegingen binnen en buiten het hotel om de beschikbaarheid en de prijzen hierop af te stemmen en zo de vooropgestelde doelstellingen in revenu te realiseren (vb. onderhandelen van prijzen, rekening houden met mogelijke business uit lokale gebeurtenissen, opvolgen van sales leads,..);
  • Interne communicatie: je onderhoudt de noodzakelijke interne communicatie met het sales departement en alle operationele departementen teneinde de gemaakte afspraken met de klanten correct uit te voeren (vb. regelmatig vergaderen met operations, afspreken wie de klanten zal verwelkomen, wijzigingen over arrangementen doorgeven,…).

Profiel

U hebt minimum een professionele bachelor, u bent computervaardig, 3-talig (N/F/E) en u hebt een eerste administratieve en/of commerciële ervaring in de hotellerie of aanverwante sector. U bent communicatief en kunt efficiënt samenwerken met de collega sales executives. U werkt op een zelfstandige manier en gebruikt uw administratieve ingesteldheid om resultaten te halen.

Aanbod

Wij bieden u een vast bediendencontract en u kan rekenen op de nodige opleiding en opportuniteiten van een grotere hotelgroep. Er wacht u een marktconform salaris met extra legale voordelen.

E-mail: wcroes@premgroup.com