Het laatste nieuws

This is the 4th time ‘The Hotel’ is present at the IMEX trade fair and it never has been so busy for Joséphine Thin, Director of Sales of ‘The Hotel’. “Also for the last day I’m looking forward to new appointments. Here in Frankfurt it’s all about networking. It’s all about new faces. Be positive about the destination and yes, ‘The Hotel’ is still a big hit. After two years of renovations and a re-opening in 2013, we are still a top-notch hotel of Brussels”, Joséphine claims.  “It’s always a good decision to be present on the VISITFLANDERS booth, in fact, the second time for me. There’s a very dynamic atmosphere here, beautifully designed also. I’m always delighted to be here. We have great activities here on the booth also with a ‘Happy Hour’ for instance. People love to dance and drink.”

‘The Hotel’ is definitely one of the most unique hotels in Brussels. “Thanks to an investment of 70 million € it’s still the place to be in the city. A fantastic team with a great spirit makes this happen every day! Personal contact is the key!”, says Joséphine Thin. “Personal contact is key.” ‘The Hotel’ is a great MICE destination as well. An average group size at the hotel would be between 150 and 250 people. With its 27 floors, ‘The Hotel’ dominates the Brussels skyline and is also famous for its ‘Work A Tonic’, after work parties where people gather to blow off some steam.

View this customer also on Eventonline:
http://www.eventonline.be/en-69104-11690-55073-meeting-rooms-luxurious-hotel-in-city-centre-of-brussels–the-hotel-brussels.html

Persoonlijk contact blijft belangrijk
Dit is de 4e keer dat ‘The Hotel’ aanwezig is op de IMEX-vakbeurs en het is nog nooit zo druk geweest voor Joséphine Thin, Director of Sales van ‘The Hotel’. “Ook voor de laatste dag kijk ik uit naar nieuwe contacten. Hier in Frankfurt blijft netwerken belangrijk. Het draait allemaal om nieuwe gezichten. Wees positief over de bestemming en ja, ‘The Hotel’ is nog steeds een grote hit. Na twee jaar van renovatie en de heropening in 2013, blijven we nog steeds een top-notch hotel in Brussel”, beweert Joséphine. “Het is altijd een goede beslissing om aanwezig te zijn op de promostand van VISITFLANDERS, in feite reeds de tweede keer voor mij. Er heerst hier een zeer dynamische sfeer, en de stand is bovendien ook prachtig ontworpen. Ik ben altijd blij om hier te zijn. Er zijn hier ook altijd veel verschillende activiteiten op de stand, zoals bijvoorbeeld een ‘Happy Hour’. Mensen houden ervan om te dansen en te drinken.”

‘The Hotel’ is zeker een van de meest unieke hotels in Brussel. “Dankzij een investering van 70 miljoen € is ons hotel opnieuw de ‘place to be’ in Brussel. Bovendien maakt ons geweldig en dynamisch team dat elke dag waar”, aldus Joséphine Thin. “Persoonlijk contact blijft belangrijk.” ‘The Hotel’ is tevens een geweldige MICE-bestemming. Een gemiddelde groepsgrootte in het hotel situeert zich tussen de 150 en 250 personen. Met zijn 27 verdiepingen domineert het hotel de Brusselse skyline. Bovendien is het ook befaamd om zijn ‘Work A Tonic’, afterwork parties waar mensen samenkomen om na het werk wat stoom af te blazen.

Bekijk deze klant ook op Eventonline:
http://www.eventonline.be/nl-69088-11682-48322-meeting-rooms-luxe-hotel-brussel-centrum–the-hotel-brussels.html