Het laatste nieuws

Het begin van een nieuw jaar is voor veel bedrijven hét moment om hun sales en marketingstrategie scherp te stellen. Ook bij Pearle Opticiens België maakten ze hier werk van. En hoe?! Ze besloten er een plezante presentatie van te maken in Technopolis.

Pearle Opticiens telt maar liefst 206 winkels in België. Al hun opticiens samen krijgen? Dat vraagt dus om een centraal gelegen locatie met grote parking: Technopolis. Al speelde niet alleen de ligging in het voordeel. Ook het feit dat de technisch aangelegde Pearle-medewerkers een voorliefde hebben voor wetenschap en technologie, en dat er bij de voorbereiding van het event geen vraag te veel was voor het Technopolis-evenemententeam, hielpen de knoop doorhakken. De medewerkers van Pearl Opticiens werden in de watten gelegd door de Technopolis-medewerkers met een gezellig feest, met hapje en drankje. Want 2 miljoen klanten tevreden stellen, daar krijg je dorst van!

Bekijk deze klant ook op Eventonline:

Seminariezalen Mechelen – Technopolis