Het laatste nieuws

Gisteren waren meer dan 30 partners van congresbureau Meet in Mechelen te gast in cinema Lumière.

Elke partner kreeg vier minuten om zichzelf voor te stellen aan de concullega’s. Een soort van elevator pitch als het ware. Op die manier kan iedereen kennis maken met elkaar. Kan iedereen te weten komen wie wat doet en of er eventueel een win-win-situatie inzit.

De insteek van Meet in Mechelen is simpel én eenvoudig. Zorgen voor een netwerkmoment én mogelijke kruisbestuiving. Een hotelier krijgt niet zelden de vraag naar een goed restaurant in de buurt. Een vergaderlocatie kan de klant dan weer in contact brengen met een aanbieder van teambuildings of hotel…

Nadat in januari een gelijkaardig initiatief werd georganiseerd voor (potentiële) klanten van Meet in Mechelen, werd duidelijk dat ook de partners van het congresbureau er behoefte aan hadden om elkaar (beter) te leren kennen.

“Deze inspiratiedag illustreert de betrokkenheid en ondernemingsgeest die we delen tussen de stad en onze horecapartners. Mechelen is een bloeiende toeristische bestemming en onderscheidt zich door een kwalitatief en duurzaam toeristisch beleid waarin alle partners sterk samenwerken”, zegt schepen van Toerisme Björn Siffer.

Het team van congresbureau Meet in Mechelen is ervan overtuigd dat er nieuwe samenwerkingen onder de partners zullen ontstaan die de ganse sector zullen versterken.

Congresbureau in Mechelen – Meet in Mechelen