Het laatste nieuws

On 17 May, in the brand new hotel ‘Sofitel Frankfurt Opera’, the AccorHotels Group hosted its annual corporate AccorHotels Client event. Looking at the organization, setting and theme, you can’t but notice that the AccorHotels Group is continuously aiming higher each edition for this exclusive corporate event that no one wants to miss. The choice of this year’s theme seemed almost obvious: ‘A Night at the Opera’, after all, the new 5-star hotel is located near the local opera, on the ‘Opernplatz’, or say Opera Square.

Upon arrival, the guests immediately realized that the look and feel of the Opera theme was carried out into the smallest details. Staff and extras seemed to have walked away from the famous musical ‘Phantom of the Opera’. Masked hostesses handed a mask to the guests and escorted them upstairs for the aperitif. After the speeches of Markus Keller, Senior Vice President of the AccorHotels’ Global Sales Organization, and Denis De Schrevel, General Manager of the Sofitel Frankfurt Opera, the guests were invited to discover the rest of the evening. In the banquet hall there was an abundance of delicacies and delicious wines. Dance acts accompanied by live opera singing were followed by a band that played contemporary music, which ensured dancing and partying until late. In short, another successful event by AccorHotels.

AccorHotels Exclusive Evening: “A Night at the Opera”

Op 17 mei jl. ging in het gloednieuwe hotel ‘Sofitel Frankfurt Opera’, de jaarlijkse AccorHotels Client event. Afgaand op de organisatie, setting en themakeuze merk je dat de AccorHotels Groep de lat alsmaar hoger legt voor dit exclusieve corporate event dat niemand wenst te missen. De keuze van het thema van deze editie leek haast evident: ‘A Night at the Opera’, immers het nieuwe vijfsterrenhotel bevindt zich vlakbij de plaatselijke opera, m.n. op de ‘Opernplatz’, zeg maar Operaplein.

Bij het binnenkomen, merkten de gasten al vlug dat de ‘look & feel’ tot in kleinste details was uitgewerkt. Personeel en figuranten leken wel weggewandeld uit de beroemde musical ‘Phantom of the Opera’. Gemaskerde hostessen overhandigden de gasten een masker en begeleidden hen naar boven voor het aperitief. Na de toespraken van Markus Keller, Senior Vice President of the AccorHotels’ Global Sales Organization, and Denis De Schrevel, General Manager of the Sofitel Frankfurt Opera, werden de gasten uitgenodigd om de rest van de avond te ontdekken. Dans acts op live opera gezang gevolgd door een band die hedendaagse muziek speelde, zorgden ervoor dat er gedanst en gefeest werd tot in de late uurtjes. Kortom, weerom een geslaagd event gesigneerd AccorHotels.