Het laatste nieuws

Stad Brugge organiseert een contractuele aanwervingsprocedure voor een Sales Manager bij Visit Bruges www.visitbruges.be (salarisschaal A1a-A2a – deadline 8 maart 2020). Deze procedure wordt in opdracht van Poolstok begeleid door Vandelanotte. 

  • Je bent binnen Visit Bruges Convention Bureau verantwoordelijk voor de stadsbrede saleswerking gericht op het aantrekken van Meetings, Incentives, Congressen en Events (MICE).
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en opvolging van het jaarlijks sales- en marketingplan gericht op de doelgroep en werkt hiervoor samen met de marketing manager van Visit Bruges en het marketingteam. Je beheert zorgvuldig het jou toegewezen budget.
  • Je identificeert sales opportuniteiten op vlak van meetings, incentives, congressen en events en vertaalt deze naar leads en bevestigde dossiers.
  • Je initieert specifieke marketingopportuniteiten gericht op de MICE doelgroep en volgt deze op.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het team van Visit Bruges Convention Bureau: je bepaalt doelstellingen en prioriteiten, maakt duidelijke afspraken en ondersteunt je medewerkers in hun functioneren.
  • Je volgt proactief de internationale evoluties en trens op vlak van MICE en zet je inzichten om naar concrete aanbevelingen om de MICE-werking en –strategie te verbeteren.
  • Je adviseert de directeur-toerismemanager op het vlak van MICE en vertegenwoordigt hem in relevante contacten met stakeholders.
  • Je onderhoudt een breed netwerk met externe partners en fungeert als relatiebeheerder tussen jouw klanten en relevante aanbieders.
  • Je begeleidt famtrips, site-inspections en neemt deel aan (internationale) workshops, beurzen en netwerkevenementen.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je hebt een masterdiploma én minstens 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie, met het uittekenen, realiseren en evalueren van sales & marketingstrategieën en –concepten in een relevante werkomgeving.
  • Je bent vertrouwd met courante marketingtechnieken, online en offline.
  • Je bent commercieel ingesteld en vertrouwd met (internationale) sales en MICE-werking.
  • Je hebt een goede kennis van het lokale toeristisch netwerk en relevante partners actief in het werkveld, of maakt je deze snel eigen.
  • Je kan je in internationale contacten in meerdere talen uitdrukken.
  • Je hebt inzicht in cijfers, strategische planning én een goede kennis van MS Office en internetapplicaties.
  • Je bent vertrouwd met de werking van overheidsorganisaties.
  • Lees nog meer over de verwachte competenties in de functieomschrijving.

Wat bieden wij jou aan?

Samen met meer dan 1500 collega’s verzorg je de dienstverlening binnen onze centrumstad en zie je dagelijks het resultaat van jouw werk!

  • Een voltijdse contractuele aanstelling met een loon volgens wettelijke barema’s.
  • Bruto maandsalaris op niveau A1a-A2a met 2 jaar ervaring bedraagt 3.321,34 euro. (geïndexeerd). Daarbovenop wordt anciënniteit uit de openbare sector volledig verrekend.
  • Een soepele verlofregeling met minimaal 31 verlofdagen voor een fulltime tewerkstelling.
  • Een flexibele arbeidsorganisatie met kansen tot telewerk, aandacht voor de work-life balance, opleiding, loopbaan- en doorgroeimogelijkheden, enz.
  • Een gevarieerd aanbod aan sociale voordelen en personeelsactiviteiten om je collega’s beter te leren kennen.
  • Een eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, fietsvergoeding voor het woon-werkverkeer of gratis openbaar vervoer en een aanvullende pensioenverzekering.
  • Zie daarnaast ook nog onze “Onze troeven” op www.brugge.be/vacatures.

SOLLICITEREN

Deadline: 8 maart 2020
Klik op de knop “Solliciteren”.
Vul de gevraagde gegevens in. Voeg je motivatiebrief, cv (met gedetailleerde opsomming van de gevraagde 2 jaar ervaring), motivatiebrief en kopie van het gevraagde masterdiploma toe.

(Helaas wordt Internet Explorer niet ondersteund voor het opladen van bijlagen. Gelieve een andere browser te gebruiken zoals Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox, …)

Ten laatste 20 maart 2020 ontvang van je van Vandelanotte een communicatie met daarin verdere details.
OPGELET : Enkel tijdige en volledige kandidaatstellingen komen in aanmerking.

Meer Info

Ondervind je problemen met het online solliciteren of wens je nog meer info, neem dan contact op met Vandelanotte, t 056 43 80 60, hr.solutions@vdl.be.

Lees hier voor meer informatie over de soorten selectieprocedures en algemene aanwervingsvoorwaarden.

Heb je een beperking of chronische ziekte? We voorzien redelijke aanpassingen zodat dit geen hindernis vormt bij je deelname aan de selectieprocedures. Klik hier voor het document redelijke aanpassing. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en voeg het toe aan jouw kandidaatstelling.