Het laatste nieuws

Ook dit jaar zullen The People en The Oval Office jou doen kennismaken met Ricola’s Lemon Mint-smaak, en dit in heel België.

Het assortiment Ricolasnoepjes bestaat uit een groot aantal smaken, allemaal met dezelfde basismengeling van minstens 13 planten. Alles draait bij Ricola om hun drie belangrijkste waarden: traditie, natuur en welzijn.

De ambassadeurs

Ons team heeft enkele merkambassadeurs uitgekozen die het imago en de waarden van Ricola perfect uitstralen. Zij zullen ervoor zorgen dat de introductie van de nieuwe smaak naar een hoger niveau getild wordt. Door middel van een training weten de ambassadeurs als de beste waar het merk voor staat en kunnen ze met de vingers in de neus de boodschap overbrengen naar de doelgroep. Dynamisch, vrolijk en proactief … het zijn slechts enkele kwaliteiten van onze People die ervoor zorgen dat de Ricola-activaties steeds in een toffe sfeer en op professionele wijze verlopen.

Dankzij de vriendelijke, menselijke aanpak van The People, associëren de consumenten Ricola’s Lemon Mint-smaak met een positieve ervaring. Dialoog, contact en betrokkenheid vormen de kern van onze aanpak. Op deze manier transformeren we een eenvoudige samplingactie in een echte ervaring voor de consument.

De acties

Deze befaamde smaak moet de juiste doelgroep bereiken. Daarom hebben onze project managers zorgvuldig en rekening houdend met de waarden van het merk, een aantal verschillende plaatsen gekozen waar ontspanning en amusement centraal staan, zoals Zentopia. Ook locaties die prestige en inspiratie uitademen mogen niet ontbreken, zoals de Affordable Artfair, of evenementen die de kracht en schoonheid van de natuur in de verf zetten, zoals de “Jardins en fête” van Hélécine of de “Tuindagen” nabij Gent.

De uitdagingen

Het merk Ricola staat 100% achter de kracht en schoonheid van de natuur. Om die reden wordt het merendeel van de samplingacties buitenshuis georganiseerd. Het weer werkt natuurlijk niet altijd mee, dus zijn regenachtige dagen niet uitgesloten. Desondanks blijven onze teams altijd gemotiveerd en slagen ze erin een glimlach te toveren op de gezichten van de dappere, soms doorweekte bezoekers!

What’s next ?

Het lenteseizoen, dat uit de startblokken schoot met “Art Truc Troc” en zal eindigen met de Brussels Yoga Day, maakt stilaan plaats voor de zomerperiode. Het belooft een zomer vol glimlachen, ontdekkingen en … ricolaaaaaaaa’s te worden!

Bekijk deze klant ook op Eventonline:

We are the people you need – The People