The Oval Office geeft JOBAT een nieuwe branding

Vorige week werd in aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals het nieuwe JOBAT, de samensmelting van vacature.com en Jobat.be, gelanceerd. The Oval Office dat al sinds 2014 communicatiepartner van JOBAT is, creëerde het nieuwe logo en verzorgde het lanceringsevent dat plaatsvond in Hôtel de la Poste. Het logo sluit perfect aan bij het nieuwe verhaal van JOBAT en symboliseert de verbinding die JOBAT maakt met haar talentnetwerk, met haar klanten, tussen sterke werkgeversverhalen en potentiële kandidaten. De nieuwe merkidentiteit wordt in een eerste fase B2B gelanceerd en wordt begin volgend jaar ook B2C doorgetrokken.

Precies vier maanden nadat DPG Media en Mediahuis aangekondigd hebben hun activiteiten binnen de Belgische job- en rekruteringsmarkt onder te brengen in een gezamenlijke joint venture werd vorige week het nieuwe JOBAT boven de doopvont gehouden.In aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals, Gert Ysebaert, CEO Mediahuis en Christian Van Thillo, CEO DPG Media hebben Mark Maldeghem, algemeen directeur van JOBAT, en zijn team hun ambitieuze project voorgesteld: vanuit een relevant aanbod aan diensten, steunend op een sterke technologie en de grootste nieuwsmerken en met een uitgebreide marktkennis als lokale toonaangevende marktspeler het verschil maken op de rekruteringsmarkt.Op het lanceringsevent dat plaatsvond in Hôtel de la Poste (Tour & Taxis) heeft neuropsychologe en succesauteur Elke Geeraerts op haar eigen bevlogen wijze het publiek warm gemaakt voor Authentieke Intelligentie en gepleit voor een investering in verbeeldingskracht en mentale lenigheid. Ze riep de aanwezigen op om de calihero in hun medewerkers wakker te maken.
https://www.eventonline.be/detail/evenement-organisator-the-oval-office/