Het laatste nieuws

De supermarktketens in de retail hebben het in 2020 niet slecht gedaan en zo maakt Lidl zich op om in 2021 een hele boel winkels te vernieuwen, nieuwe winkels te openen en enkele winkels te verhuizen naar nog betere locaties.

Ook de digitalisering zet zich stap per stap verder en een extra focus naar de klanten blijft prioritair.

Daarom worden de hostesses en hosts van The Frontline Company mee ingezet om de Lidl Plus app beter bekend te maken bij het cliënteel. Gedurende enkele dagen staat een host of hostess de klanten bij om hen te helpen bij het gebruik van de Lidl Plus app, om hen uitleg te geven en bij te staan waar nodig…

Voor een nationale klant als Lidl is het natuurlijk ideaal om te werken met een agentschap als The Frontline Company omdat ze zowel de winkels in Wallonië, de kust en het binnenland kunnen inplannen. Zo stonden ze de afgelopen weken in Beaumont, Retie, Tongeren en Zottegem.

En de komende periode gaan hun Frontliners nog actief zijn in Ixelles en Doornik.

Host en hostessen in gans België – The Frontline Company