Het laatste nieuws

Algemeen

Agoria Real Estate, vastgoedvennootschap van Agoria, is eigenaar van de BluePoint Business & Conference Centers in Brussel, Antwerpen en Luik.  Samen vertegenwoordigen ze een totaal van 55.000 m² kantoren, Conference Centers (https://www.bluepoint.be), restauratie faciliteiten en parkings.
Het Business & Conference Centre in Antwerpen is zo’n 13.000 m² groot en je vindt er 25 moduleerbare vergader- en eventzalen met een capaciteit van 2 tot 500 personen, kantooroppervlaktes en coworking spaces en een ondergrondse parking.

De collega die we zoeken ontvangt bezoekers van het BluePoint Business & Conference Centre en de Tech.Lounge coworking spaces, staat in voor de coördinatie van inkomende telefoongesprekken en leveringen, geeft juiste en volledige inlichtingen aan bezoekers, externe en interne medewerkers om zo de tevredenheid van de klanten en bezoekers te waarborgen. Daarnaast is deze persoon ook een kei in social media en wordt door het creëren van goede content, het monitoren van de sociale kanalen en het vorm geven van alle vormen van communicatie onze aanwezigheid op sociale media geboost.

Verantwoordelijkheden

Welcome desk

  • Je vertegenwoordigt het bedrijf en je bent een vitale schakel in de werking van de interne communicatie binnen het bedrijf;
  • Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers voor alle huurders van het BluePoint / Tech.Lounge gebouw alsook voor externe klanten die gebruik maken van het Conference Centre;
  • Nieuwe co-workers of bezoekers van de Tech.Lounge verwelkom je met de glimlach – je houdt de registratie en de facturatie hiervoor bij;
  • Je kijkt na dat alle veiligheidsvoorschriften correct worden opgevolgd en voert de bijhorende taken uit, waaronder de coördinatie bij een eventuele evacuatie;
  • Je staat in voor het beantwoorden en het correct doorverbinden van berichten en oproepen binnen de onderneming en staat ook in voor de correcte verdeling van aangetekende zendingen en pakjes;
  • Je bent in staat om klanten met een eventuele klacht op een rustige manier te woord te staan en daarbij naar een constructieve oplossing te zoeken;
  • Je bent verantwoordelijk voor een aantal administratieve taken: aanpassen van signalisatie voor meetings, post behandeling, …
  • Je assisteert ad hoc bij catering, events, … indien nodig.

Profiel

  • Je bent enthousiast, vriendelijk, dynamisch en georganiseerd ;
  • Je hebt een verzorgd voorkomen en dito taalgebruik;
  • Je bent vlot in de omgang en kan zelfstandig werken;
  • Je houdt van afwisseling in jouw job, je kan meerdere zaken tegelijk managen en bent stressbestendig;
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office;
  • Je hebt zin voor initiatief en een hands-on mentaliteit;
  • Regelmatig buiten de kantooruren werken vormt voor jou geen enkel probleem (avonden en weekends op zeer frequente basis).

Ons aanbod

Een leuke bijverdienste bij de vastgoedvennootschap van de grootste beroepsfederatie van België, die door de bedrijven erkend wordt als referentie betreffende dienstverlening. Een moderne werkomgeving. Heb jij nog geen ervaring? Geen probleem! Tijdens onze persoonlijke opleiding leer je alle kneepjes van het vak.

Contact

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan jouw curriculum vitae met een motivatiebrief naar steven.schotte@bluepoint.be.