Ibis De Haan 3 sterren

Avis-klantbeoordeling (ALL beoordeling) 4.4/5 1.259 beoordelingen

Ibis De Haan - Image 1
Ibis De Haan - Image 2
Ibis De Haan - Image 3
Ibis De Haan - Image 4

Omschrijving

Extras van het hotel

  • Gelegen op 700 meter van het strand

  • Verwarmd buitenzwembad (april - september)

  • Zonneterras en grote tuin

  • Direct naast de prachtige duinbossen

  • Uw hond is zeer welkom

Onze accommodaties

Hotel locatie

Ibis De Haan

Wenduinesteenweg 136
8420 De Haan
België

Gps:51.281822, 3.052747

Toegang en transport

Hoteldiensten

Inchecken vanaf - Uitchecken tot

Op het terrein
  • Zwembad
  • Parking
  • Huisdieren welkom
  • Restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Wifi
  • Airconditioning
  • Ontbijt
  • Bar
  • Vergaderzalen
  • 100% niet-roken accommodatie

IBIS KITCHEN LOUNGE

Small restauration

Onze beoordelingen van gasten

Onze beoordelingen van gasten

100% gecertificeerde beoordelingen van gasten die echt bij ons hebben overnacht

Meer informatie

ALL beoordeling  4.4/5  1.259 beoordelingen

TripAdvisor score  4.0/5  476 beoordelingen

400€ per nacht ?

Avis-klantbeoordeling 0.5/5

Pp Zaken - ALL bevestigde berichten

Ik moest in Oostende in inspectie doen op vrijdagmorgen 08:00 uur. Afspraken met andere partijen en met de politie voor parkeerverbod. Ik reserveer een kamer, met een reservenacht voor in geval we niet gereed geraken, kost plots 200€ per nacht, 400€ dus. Parking is betalend, ontbijt uiteraard ook. Ik duid aan bij de reservatie dat ik een zakelijke klant ben. Bij het inchecken blijkt de prijs van 200€ per nacht te kloppen want het is vakantie ... maar niet voor mij, ik moet werken. Toen we onverwacht vroeger klaar waren, wilde ik de 2e nacht annuleren, dat ging niet, te laat => ik betaal dus 400€ voor één nacht, en deze diefstal kan op geen enkele wijze ongedaan gemaakt worden. Ik verwijt niets aan de dames achter de balie, zij kunnen er niets aan doen, integendeel ze ontvangen iedereen gastvrij en willen niet liever dan dat de gasten een aangename maaltijd hebben. Nooit zet ik nog een voet in dit hotel.

Beste Bedankt voor uw review. Het spijt ons ten zeerste dat uw verblijf in negatieve teneur is geëindigd. Tijdens het hemelvaartsweekend liggen de prijzen inderdaad wat hoger dan in het laagseizoen. Dit doen we om elke dag onze prijzen zo marktconform mogelijk neer te zetten. Hierin kunnen we helaas geen uitzonderingen maken tussen de verschillende gasten. Bij het maken van de reservatie krijgt u ook een overzicht van de totale kostprijs vooraleer u boekt. Het tarief dat u geboekt heeft is annuleerbaar tot de dag voor aankomst. Aangezien u de kamer wenste te annuleren de dag zelf om16h was dit inderdaad niet meer mogelijk, dit staat ook vermeld in de verkoopsvoorwaarden die u goedkeurt bij het boeken. We begrijpen natuurlijk dat dit een zeer hoge kost is. Daarom hebben we met plezier de prijs van het ontbijt, de parking en de citytax aan u terugbetaald. Hopelijk kan u dankzij deze tegemoetkoming toch met een iets minder wrang gevoel terugkijken op uw verblijf. Met vriendelijke groeten Justine Devooght - General Manager ibis De Haan

In orde

Avis-klantbeoordeling 4.0/5

Harry Alleen - ALL bevestigde berichten

Goede ontvangst bij het onthaal

Toffe ervaring

Avis-klantbeoordeling 5.0/5

Isabelle Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Alles is er en super vriendelijk

Super prijs-kwaliteit verblijf

Avis-klantbeoordeling 4.5/5

Thomas Stellen - ALL bevestigde berichten

Super verblijf, leuke omgeving, vriendelijk, lekker uitgebreid ontbijt. Enkel de parking was nogal aan de dure kant (€15/nacht)

Was goed, prima ontbijt.

Avis-klantbeoordeling 4.0/5

Etienne Stellen - ALL bevestigde berichten

Was in orde, een opmerking : bij de boeking alle communicatie in het engels. Ik spreek geen engels. Bijgevolg meer respect voor onze Nederlandse taal.

Beste Heer S., Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u een aangenaam verblijf bij ons had. Het is ook fijn om te weten dat ons ontbijt in de smaak viel. We betreuren het echter dat uw boeking minder vlot verlopen is door een taalbarrièrre. We begrijpen het volkomen dat u liever was aangesproken in het Nederlands. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Véronique, Reception Team

In samenwerking met TripAdvisor

Andere internetgebruikers beoordelen ons hotel

  • 618 beoordelingen 7.6/10 Locatie
  • 807 beoordelingen 6/10 Kamer
  • 813 beoordelingen 9/10 Service
  • 32 beoordelingen 4.4/10 Wifi
  • 580 beoordelingen 8.4/10 Ontbijt
  • 365 beoordelingen 6.6/10 Netheid
  • 323 beoordelingen 2.7/10 Goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • 255 beoordelingen 9.2/10 Zwembad

Mogelijk gemaakt door Trustyou

Onze andere etablissementen in de buurt

Al onze hotels in De Haan