Novotel Amsterdam Schiphol Airport 4 sterren

Avis-klantbeoordeling (ALL beoordeling) 4.3/5 3.381 beoordelingen

Novotel Amsterdam Schiphol Airport - Image 1
Novotel Amsterdam Schiphol Airport - Image 2
Novotel Amsterdam Schiphol Airport - Image 3
Novotel Amsterdam Schiphol Airport - Image 4

Omschrijving

Extras van het hotel

  • Een ALLSAFE NSF gecertificeerd hotel.

  • Slechts 4 min (trein) vanaf de luchthaven!

  • Nr. 1 op Tripadvisor in het gebied.

  • Slechts 20 min (trein) vanaf het centrum van Amsterdam!

  • 17 ultramoderne vergaderruimten met daglicht.

Onze accommodaties

Hotel locatie

Novotel Amsterdam Schiphol Airport

Taurusavenue 12
2132 LS Hoofddorp
Nederland

Gps:52.291615, 4.701503

Toegang en transport

Hoteldiensten

Inchecken vanaf - Uitchecken tot

Op het terrein
  • Huisdieren niet toegestaan
  • Restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Fitnessruimte
  • Wifi
  • Airconditioning
  • Ontbijt
  • Bar
  • Vergaderzalen
  • 100% niet-roken accommodatie
  • Roomservice
Dicht bij het hotel
  • Parking

Onze beoordelingen van gasten

Onze beoordelingen van gasten

100% gecertificeerde beoordelingen van gasten die echt bij ons hebben overnacht

Meer informatie

ALL beoordeling  4.3/5  3.381 beoordelingen

TripAdvisor score  4.5/5  1.533 beoordelingen

Certificaat van uitmuntendheid 2024

Heel fijn net hotel met goede ligging

Avis-klantbeoordeling 4.5/5

Niels Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Heel fijn eerste verblijf gehad. De kamer was aan de kleine kant, maar was zeer netjes en was heel praktisch. De gratis minibar was een leuke plus. Ik had een rustige kamer gevraagd en er werd naar geluisterd want we zaten op de 13de verdieping. We hadden geen ontbijt geboekt maar hebben toch 1 ochtend ontbijt genomen in het restaurant. Het is wat aan de prijzige kant, maar het was lekker en er was keuze genoeg! Een voordeeltarief voor de parking (P+R) zou fijn zijn. Verder geen opmerkingen!

Beste Niels, Het doet ons goed te horen dat uw kamer voldeed aan uw verzoek om rust en dat u heeft genoten van de gratis minibar als een leuke extra. Uw complimenten over de netheid van de kamer en onze faciliteiten stemmen ons tevreden. We vinden het jammer om te vernemen dat u de prijs van het ontbijt aan de hoge kant vond. We streven ernaar om onze gasten een uitgebreid en kwalitatief hoogwaardig ontbijtbuffet te bieden, maar we begrijpen dat de prijsstelling voor iedere gast persoonlijk is. Wat betreft de parkeerkorting, staan wij altijd open voor suggesties om de tevredenheid van onze gasten te verhogen. Novotel Amsterdam Schiphol Airport zet zich in voor een prettig verblijf voor al onze gasten, met oog voor duurzaamheid en comfort. We waarderen uw feedback en gebruiken deze om onze service waar mogelijk te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn. Mark Mosselman General Manager Novotel Amsterdam Schiphol Airport

Prima locatie bij spoorlijn en schiphol

Avis-klantbeoordeling 4.5/5

Liesbeth Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Alleen slapen en dat was goed.

Beste Liesbeth, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het verheugt ons dat onze locatie nabij de spoorlijn en Schiphol aan uw verwachtingen heeft voldaan. Tevens zijn we blij te horen dat de slaapkwaliteit tijdens uw verblijf goed was. We streven ernaar om elke gast een comfortabele en rustgevende ervaring te bieden. Mocht u in de toekomst grotere zorgen hebben, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. In het kader van onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren, hebben we onlangs een nieuwe methode geïntroduceerd voor het bestellen van roomservice via een QR-code in de kamer. Tot weerziens. Mark Mosselman General Manager Novotel Amsterdam Schiphol Airport

Fijn verblijf

Avis-klantbeoordeling 3.5/5

Leo Zaken - ALL bevestigde berichten

Goed bereikbaar. Auto dichtbij parkeren. We lange rij bij checkout: 3 balies, 5 man personeel en nog schoot het niet op.

Beste Leo, Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Het doet ons deugd te horen dat de bereikbaarheid en parkeervoorzieningen naar wens waren. Wij betreuren het echter dat het uitcheckproces niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven naar een snelle en efficiënte service, en het spijt ons dat dit tijdens uw bezoek niet gerealiseerd is. Tevens bieden wij onze excuses aan voor eventuele ongemakken veroorzaakt door het defecte pinapparaat en de interventie van ons personeel. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren. Wij zijn blij dat u lid bent van het ALL – Accor Live Limitless loyaliteitsprogramma en hopen dat u bij een volgend verblijf de voordelen hiervan verder zult ervaren. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Mark Mosselman General Manager Novotel Amsterdam Schiphol Airport

Fijn verblijf

Avis-klantbeoordeling 4.0/5

Frank Stellen - ALL bevestigde berichten

Mooi hotel dichtbij treinstation. Mooie kamers. Receptiepersoneel te druk met elkaar bezig en hebben teweinig aandacht voor binnenkomende klanten. Ontbijt nogal duur.

Beste Frank, Bedankt voor uw feedback. Het verheugt ons te horen dat onze locatie dichtbij het treinstation en de kwaliteit van onze kamers u zijn bevallen. We betreuren het echter dat u de interactie met ons receptiepersoneel als onvoldoende heeft ervaren. We streven naar een warm en attent welkom voor al onze gasten en zullen uw opmerkingen ter harte nemen. Ten aanzien van de prijs van het ontbijt, deze is in overeenstemming met de kwaliteit en variëteit van het producten die wij aanbieden. Wij begrijpen echter uw bezorgdheid en zullen dit intern bespreken. Wat de afwezigheid van drinkbekers betreft, onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit aankaarten binnen ons managementteam. Novotel Amsterdam Schiphol Airport streeft ernaar om elke gastervaring te verbeteren en uw opmerkingen zijn essentieel voor onze voortdurende ontwikkeling. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Mark Mosselman General Manager Novotel Amsterdam Schiphol Airport

Prettig verblijf

Avis-klantbeoordeling 3.5/5

Astrid Vrienden - ALL bevestigde berichten

Zeer vriendelijk en welwillend personeel. Schoonmaak was niet goed. Zeker niet voor een 4-sterren hotel. Maar op ons aangeven werd meteen housekeeping gestuurd. Taxi naar Schiphol was slecht maar daar kon het hotel niets aan doen alhoewel zij het wel oplosten.

Beste Astrid, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond. Een warm welkom en een prettig verblijf bieden is wat wij altijd nastreven. We betreuren echter te horen dat de schoonmaak niet voldeed aan de hoge standaarden die wij hanteren. Wij hechten veel waarde aan de netheid van onze kamers en zullen uw opmerkingen ter harte nemen. We zijn blij dat onze housekeeping snel kon handelen na uw melding. Wat betreft de taxiservice, willen we benadrukken dat wij samenwerken met betrouwbare partners, en we vinden het spijtig dat u een onaangename ervaring heeft gehad. Hoewel dit buiten onze controle ligt, zijn we verheugd dat we konden assisteren bij het vinden van een oplossing. Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Mark Mosselman General Manager Novotel Amsterdam Schiphol Airport

In samenwerking met TripAdvisor

Andere internetgebruikers beoordelen ons hotel

  • 1.365 beoordelingen 8.7/10 Locatie
  • 1.749 beoordelingen 7.4/10 Kamer
  • 1.768 beoordelingen 7.4/10 Service
  • 32 beoordelingen 8.2/10 Wifi
  • 840 beoordelingen 8.1/10 Ontbijt
  • 788 beoordelingen 7.2/10 Netheid
  • 464 beoordelingen 9.5/10 Sfeer
  • 401 beoordelingen 8.3/10 Voorzieningen

Mogelijk gemaakt door Trustyou

Onze andere etablissementen in de buurt

Al onze hotels in Hoofddorp