Pullman Brussels Centre Midi 4 sterren

Avis-klantbeoordeling (ALL beoordeling) 4.5/5 2.158 beoordelingen

Pullman Brussels Centre Midi - Image 1
Pullman Brussels Centre Midi - Image 2
Pullman Brussels Centre Midi - Image 3
Pullman Brussels Centre Midi - Image 4

Omschrijving

Extras van het hotel

  • Premium locatie in het hart van het internationale station met directe toegang tot de Eurostar

  • Modulaire verdieping gewijd aan 1.000 m² voor vergaderingen en evenementen. Geavanceerde techn

  • Kom tot rust in een bubbel van rust met zijn 3 restaurants en designkamers

  • 24/7 beveiliging in het hotel

  • In het stadscentrum, directe toegang tot het historische hart en de luchthavens

Onze accommodaties

Hotel locatie

Pullman Brussels Centre Midi

Place Victor Horta 1
1060 BRUSSELS
België

Gps:50.837159, 4.335871

Toegang en transport

Hoteldiensten

Inchecken vanaf - Uitchecken tot

Op het terrein
  • Restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Wifi
  • Airconditioning
  • Ontbijt
  • Bar
  • Vergaderzalen
  • 100% niet-roken accommodatie
  • Roomservice
Dicht bij het hotel
  • Parking

Victor Restaurant

International Gatronomic Cuisine

Onze beoordelingen van gasten

Onze beoordelingen van gasten

100% gecertificeerde beoordelingen van gasten die echt bij ons hebben overnacht

Meer informatie

ALL beoordeling  4.5/5  2.158 beoordelingen

TripAdvisor score  4.5/5  2.392 beoordelingen

Certificaat van uitmuntendheid 2024

Goed hotel

Avis-klantbeoordeling 4.5/5

Anoniem Stellen - ALL bevestigde berichten

Goed hotel vriendelijk personeel, zeer gemakkelijk om de eurostar te nemen moet niet buiten komen kan komt dadelijk in station uit.

Beste Gast, Fijn dat u even de tijd nam om uw feedback met ons te delen. Het verheugt ons dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf. We vinden het echter jammer dat u de prijs van de overnachting te hoog vond. We bieden nochtans marktconforme prijzen aan, maar geven u graag mee dat de prijzen lager zijn wanneer u eerder boekt. Het team dankt u voor het compliment. Bij een volgend bezoek staan we opnieuw voor u klaar. Met Vriendelijke groeten, Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

goed verblijf

Avis-klantbeoordeling 4.0/5

Anoniem Alleen - ALL bevestigde berichten

goede ervaring 2 opm ivm kamer: douche afloop: douchewater loopt heeeeeel traag weg, blijft dus hoog in douche staan tv valt na ca 15 min telkens uit beide opmerkingen meegegeven bij uitchekken personeel overal heel vriendelijk en gedienstig, top !

Beste Gast, We waarderen het dat u de tijd nam ons te beoordelen. Wat leuk dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u tevreden was over de vriendelijke service van ons team. We noteren uw opmerking over de douche en zullen dit meteen nakijken. Aarzel een volgende keer niet om eventuele problemen te melden aan de receptie zodat ons personeel hiervoor een oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

Niet wat we van Pullman gewoon zijn

Avis-klantbeoordeling 3.0/5

Kris Stellen - ALL bevestigde berichten

Kamer: vertoont slijtage Badkamer: douchekop is volledig verkalkt Ontbijt: onverzorgd (beschimmeld fruit, uitgedroogde viennoiserie) Bar: te populaire barman voor Pullman Restaurant: lekker gegeten, zeer goede service van Janne Opmerking: geen kamer upgrade niettegenstaande we All Gold member zijn

Beste Gast, Bedankt voor uw feedback. Het verheugt ons te horen dat de service van Janne in ons restaurant aan uw verwachtingen voldeed en dat u daar lekker heeft gegeten. We betreuren het echter dat andere aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeden. Ons team streeft ernaar om onze gasten een onberispelijke service te bieden, inclusief het onderhoud van de kamers en het ontbijt dat wij serveren. Het spijt ons te horen dat dit tijdens uw verblijf niet het geval was. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern opvolgen om onze dienstverlening te verbeteren. Wat betreft de herkenning van uw Gold-status bij ALL - Accor Live Limitless, willen we u verzekeren dat wij het belang van loyaliteit erkennen en het spijt ons als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot een kamerupgrade. Dit is zeker niet kenmerkend voor de hoge normen die we nastreven. We stellen uw feedback zeer op prijs en zullen deze gebruiken om de ervaringen van al onze gasten te verbeteren. Uw opmerkingen over persoonlijke aandacht zijn in het bijzonder genoteerd en we zullen ons inzetten om ervoor te zorgen dat onze gasten zich gewaardeerd voelen tijdens hun verblijf. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

Kort maar fijn verblijf

Avis-klantbeoordeling 4.0/5

Sandra Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Prima locatie om uitgerust de Eurostar te nemen.

Beste Gast, Bedankt voor uw feedback. Het verheugt ons te horen dat de upgrade en het extra bed naar wens waren en bijgedragen hebben aan uw comfort. We betreuren het echter dat de temperatuur in de kamer niet voldeed aan uw verwachtingen. Ondanks de individuele klimaatbeheersing in onze kamers, begrijpen we dat het belangrijk is om een aangename temperatuur te waarborgen, en we nemen uw opmerkingen ter harte. Uw complimenten over de behulpzaamheid en vriendelijkheid van ons personeel, in het bijzonder de vermelding van Inesa Binaj, zijn zeer gewaardeerd. Ons team streeft ernaar om elke gast een attente en aangename service te bieden. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

overnachting vlakbij station

Avis-klantbeoordeling 3.0/5

Evelien Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Handig als je vroeg de trein moet nemen maar anders zeker geen aanrader. Douchekop volledig verkalkt, slecht onderhouden, roomservice die 2u op zich laat wachten, ontbijt met aangekocht producten (niet zelf bereid),....

Beste Gast, Bedankt voor uw feedback. Het verheugt ons te horen dat onze locatie naast het station handig was voor uw vroege treinreis. Onze kamers bieden inderdaad een ideale uitvalsbasis voor reizigers. We betreuren het echter dat andere aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeden. Het spijt ons te vernemen dat de douchekop in uw kamer niet in optimale staat was en dat de roomservice niet de snelle service bood die wij nastreven. We waarderen uw feedback over de netheid en het ontbijt en willen benadrukken dat wij dagelijks streven naar het bieden van een hoogwaardige ervaring, inclusief kwalitatief eten en een vlekkeloze kamer. Uw opmerkingen zijn waardevol en worden serieus genomen om de kwaliteit van onze service te verbeteren. Met hartelijke groet en graag tot nog eens, Robert, Guest Relations and Assistant Welcome Manager

In samenwerking met TripAdvisor

Andere internetgebruikers beoordelen ons hotel

  • 1.119 beoordelingen 8.5/10 Locatie
  • 1.467 beoordelingen 7.8/10 Kamer
  • 1.373 beoordelingen 8.5/10 Service
  • 25 beoordelingen 7/10 Wifi
  • 633 beoordelingen 8.1/10 Ontbijt
  • 492 beoordelingen 7.4/10 Netheid
  • 7 beoordelingen 3.3/10 Zwembad

Mogelijk gemaakt door Trustyou

Onze andere etablissementen in de buurt

Al onze hotels in Brussels