Het laatste nieuws

Vandaag mag ik als ondernemer vijftien kaarsjes uitblazen … Als ik dan terugblik op vijftien jaar ondernemen, is dit een prachtig verhaal.

Dit jaar had ons topjaar moeten worden en zouden we ons vijftienjarig jubileum vieren op 2 april … vandaag dus.

Ik had jullie graag vanavond meegenomen in een sprookje van vijftien jaar ondernemen in de Handelsbeurs te Antwerpen. Helaas, het Coronavirus besliste er anders over. Ondertussen krijgt onze sector elke dag rake klappen en we moeten hier samen door. Er is geen andere weg dan geduldig afwachten tot wanneer we terug kunnen doen waar we goed in zijn, en dat is anderen gelukkig maken door hen te verwennen met het beste van ons zelf te geven. Kortom, het organiseren van fijne events.

Vijftien jaar succesvol ondernemen, met een prachtig team om me heen – ook dat moet worden gezegd! Ik ben dan misschien wel de denktank achter het bedrijf, maar de uitvoering van al onze projecten gebeurt feilloos door prachtige mensen om me heen. Zij betekenen zoveel voor mij als persoon en ook voor onze onderneming zijn ze van cruciaal belang.

In 2020 stonden er buiten onze jubileumviering ook nog drie andere events op het programma, m.n. #micepedition20, #micellorca20 en #miceventoux20 (dat laatste moet nog plaats vinden).

Ik ben dan ook heel trots om te merken hoe onze initiatieven leven in de sector. Zo hebben we met het project #micellorca niet alleen mensen uit onze sector gemotiveerd om hun grenzen samen met ons te verleggen, we hebben hier met de afgelopen twee edities meer dan 80.000 euro opgehaald voor De Stichting Tegen Kanker! Voor zij die denken dat onze expedities snoepreisjes zijn, stel ik voor om eens uit jullie comfortzone te treden en te participeren …

De afgelopen vijftien jaar hebben we als ondernemers veel initiatieven genomen waar we een duidelijke boodschap hebben gegeven. We ondernemen immers niet alleen voor onszelf, maar voor de ganse sector. Zo is MICE mede door MICE MAGAZINE bijvoorbeeld een heus begrip geworden in België.

Toen ik vijftien jaar geleden startte met Eventonline lag de focus op adverteren. Vandaag, zoveel jaren later, ligt onze focus daar nog steeds en zijn we verder uitgegroeid tot een full-size communicatiebureau voor de sector.

In 2020 (oorspronkelijk vanavond tijdens #Eventonline15) lanceren we ook een volledige nieuwe rebranding van Eventonline, dit zal nu begrijpelijk eerder worden aangekondigd in het najaar. Een nieuwe website, een nieuw logo en nog veel meer …

We zitten dus niet stil en zullen ook in de toekomst verder blijven innoveren om u als klant het beste van ons zelf te geven.

Als afsluiter wens ik nogmaals te benadrukken dat ons #Eventonline15 event ‘The Fairytale Edition’ NIET is geannuleerd, maar verplaatst is naar het najaar, een specifieke datum volgt asap.

Verder wens ik jullie gewoon hartelijk te bedanken in naam van het ganse team, om te geloven in een project van een jonge ondernemer vijftien jaar geleden.

You all rock our world!

We love MICE and we love you! Keep it safe!

Erik Wood & Olivier Wauters,
Men of M.I.C.E.