Het laatste nieuws

“Ik ben even de tel kwijt, maar Eventonline is voor de zoveelste keer aanwezig op de IBTM World-vakbeurs hier in Barcelona”, aldus Erik Wood, CEO van Eventonline. “Deze keer geven we Visit Brussels en hun 18 partners hier aanwezig op de promostand een zetje om zichzelf nog beter te promoten. En dat doen we vooral door videomarketing. Op dit moment een techniek die enorm trendy is, maar naar mijn bescheiden mening een handig hulpmiddel om de meeste potentiële klanten mee te bereiken”, stelt Erik Wood. Hiermee zorgt Eventonline, dé kennishub voor alles MICE in België, voor een unicum op deze vakbeurs. “Er wordt uiteraard aan communicatie gedaan vanuit IBTM World zelf, maar de video- en contentmarketing, alsook de storytelling van Eventonline is toch wel uniek voor de Belgische MICE-sector”, vindt Olivier Wauters, Executive Director van Eventonline. “Zo zetten we Brussel vanuit Barcelona op een andere manier in de kijker. Met elke videoboodschap die we maken, schijnen we de spotlight op een andere partner. Zo wordt duidelijk waarom dat bedrijf of die organisatie aanwezig is op de stand van Visit Brussels, de verwachtingen, het belang van dergelijke vakbeurs en tonen we tegelijk aan de thuisblijvers hoe we de bestemming Brussel en alle partners aan het promoten zijn op een gereputeerde internationale vakbeurs zoals IBTM World.”