Waarom kiezen voor Hotel Ter Elst?

Hotel Ter Elst beschikt over:

  • Een auditorium voor maximaal 400 personen.

De zitplaatsen zijn opgesteld in een halve cirkel met een klaptafel.
Deze zaal beschikt over een podium, beamer, scherm en 3 microfoons, dadelijk gebruiksklaar.

  • Expo hall van 1000m².

Deze ruimte is ideaal als beurs ruimte, plenaire zaal, personeelsfeesten, walking dinners,….. En combineerbaar met andere subzalen.
Binnenrijden van wagens is perfect mogelijk.
Een meeting voor 800 personen in theaterstijl of een walking dinner voor 950 personen kan perfect in de Expo Hall.

  • Ter Elst beschikt in het totaal over 19 ruime vergaderzalen die allemaal voorzien zijn van: individuele airco/verwarming, daglicht, beamer, scherm en flipchart. De opstelling kan voorzien worden volgens uw wensen.
  • 2-Meet is een aangename vernieuwde vergaderzaal die last-minute per uur kan gehuurd worden voor interviews, gesprekken, meetings of tijdens het opladen van uw elektrische wagen.
  • 53 ruime kamers van 32m², 4 suites en 1 appartement.

Deze zijn allemaal volledig uitgerust met gratis fairtrade koffie- en theefaciliteiten, gratis Wi-Fi, een kluis, airconditioning, etc.
’s Ochtends kunt u de dag beginnen met een uitgebreid ontbijtbuffet.
Het appartement beschikt over 1 dubbele slaapkamer en 3 singel kamers.
Uitgerust met keuken, open woonkamer, 2 badkamers, privé zuid terras.
Ideaal voor een langer verblijf of als u van comfort houdt.

  • Er zijn 400 gratis parkeerplaatsen (buiten en ondergronds), 18 superchargers en 3 universele laadpunten.

Het hotel is vlot bereikbaar, slechts 5 minuten van de Antwerpse ring, vlak aan de E19 en de A12.