Vergaderen

De volledige eerste verdieping van het Martin’s Brussels EU hotel is ingericht als business center. het atrium biedt een rechtstreekse toegang naar de coffee corner, de tuin en naar de 5 vergaderzalen. Hier kan u met 5 tot 120 professionals in alle comfort kan vergaderen. De meeting rooms zijn standaard uitgerust met airco, flip-over, projectiescherm en supersnel Internet via Wi-Fi. De verduisterbare ramen bieden maximale inval van natuurlijk daglicht en een prachtig uitzicht op de binnentuin. Sommige zalen zijn zelfs uitgerust met een professionele tolkencabine en extra infrastructuur kan op eenvoudig verzoek worden voorzien.

Congressen

Ook voor meerdaagse congressen heeft Martin’s Brussels EU alles in huis om ultiem comfort en pure luxe te garanderen. Congresgangers  kunnen na het zakelijke programma terecht in de fitness voor een stevige work-out of in het wellness center voor een saunabezoek of een deugddoende massage. In de bijzonder trendy ingerichte Icones lounge bar en restaurant wanen ze zich nadien meteen in Hollywood. Met een ruime keuze aan Martin’s bieren, die door de hotelgroep worden gebrouwen, en de verfijnde traditionele Frans-Belgische keuken met exotische fusion invloeden komen culinaire genieters zeker aan hun trekken. De 100 hotelkamers zorgen tenslotte voor een opmerkelijke rustige overnachting in het hart van deze bruisende stad.

Events          

Het Martin’s Brussels EU event team assisteert u met plezier bij de organisatie van teambuildings, personeelsdagen en personeelsfeesten. U kan kiezen uit een van de uitgewerkte thema’s en feestformules of een event op maat laten samenstellen. Ook de catering tijdens uw vergadering, seminarie of personeelsfeest kan helemaal aan uw wensen en budget worden aangepast. Martin’s Brussels EU voorziet zelfs een annuleringsverzekering die u extra gemoedsrust geeft en u onnodige kosten bespaart wanneer u uw event door redenen buiten uw controle zou moeten afgelasten.