MoJuice is een cross-media productiehuis dat de boeiende bruggen bouwt tussen creatieve content en technologie.  MoJuice ontwikkelt projecten op basis van video-, audio-, mobile- en internet expertise en rekent virtual reality, artificial intelligent (AI) en deepfake tot haar specialismen. Steeds stelt MoJuice alles in hetwerk om haar technoligische firepower in stelling te brengen voor een zo straf mogelijke gebruikerservaring.

Niet alleen de reclame- en entertainmentsector maakt gebruik van het steeds groeiende scale aan mogelijkheden, ook de evenementenwereld leunt maar al te graag op de strategie tussen beeld en interactiviteit verder uit. Ook de museumwereld doet meer en meer een beroep op onze mix van content en technologische kennis om haar projecten kracht bij te zetten en de museumbezoeker te verrassen.

Het team van MoJuice spitst zich verder ook toe op het uitwerken van oplossingen voor brand activations en interactieve set-ups. Door middel van videoprojectie, het ontwikkelen allerlei touchscreen-applicaties, mapping, social media implementatie, gaming en vele andere snufjes zorgt Mojuice ervoor dat al uw evenementen een meerwaarde krijgen.

MoJuice werkt voortdurend mee aan spraakmakende projecten in event-, reclame- en museumland. Het won in het verleden al diverse awards voor projecten uitgevoerd samen met of in opdracht van reclame- en eventagencies.  Ook het KMSKA en het Gallo-Romeins Museum in Tongeren staan op het MoJuice projectenlijstje.