Mojuice – Cross-Media Productiehuis

MoJuice is een cross-media productiehuis dat projecten ontwikkelt op basis van video-, audio-, mobile- en internet expertise. Niet alleen de reclame- en entertainmentsector maakt gebruik van deze nieuwe waaier aan mogelijkheden, ook de evenementenwereld bouwt maar al te graag de strategie tussen beeld en interactiviteit verder uit.
Mojuice werkt voortdurend mee aan spraakmakende projecten in de event-, reclame- en entertainmentsector. In het verleden zette Mojuice dan ook verschillende projecten neer zoals de Maes Unscene Party (Fast Forward Events), de Toyota Fork Lift Launch Berlin (The Oval office), de iPad Quiz (Event Masters) en de Luminus 3D Mapping (Cré-action).

Naast deze grote videoproducties wordt er ook met plezier gewerkt aan kleinere projecten. Meetings en shows kunnen naar een hoger niveau getild worden met behulp van eenvoudige video-ingrepen, bumpers en loops. Enkele voorbeelden vind je onder meer bij de BEA-Awards, Carglass Roadshows (Fast Forward Events), Effies (WMYH) , Sibelga (Eventmasters) etc.

Ook spitst MoJuice zich toe op interactieve en brand activation toepassingen. Denk maar aan de Open VLD visiedag (Event Masters). Hiervoor heeft Mojuice een volledig interactief congres gecreëerd, waarbij alle leden via eigen iPads, tablets, iPhones, … hun mening konden delen en mee discussiëren met sprekers en panel.

Als brand activation toepassing ontwikkelde Mojuice dan weer voor de Deutsche bank (Mortierbrigade) een touchapplicatie waarmee voorbijgangers de resultaten van een grootschalige financiële enquête konden analyseren specifiek voor hun regio/gemeente. Een ander voorbeeld hiervan is het Agfa Graphics Multiplayer game, een game met als opzet om nog meer klanten naar hun stand te halen.

Door middel van videoprojectie, touch development, mapping, social media implementatie En gaming zorgt Mojuice ervoor dat uw event een meerwaarde krijgt!