“The ultimate resource in economic development is people. It’s people, not capital or raw materials that develop an economy.” Peter Drucker

Het zijn mensen die merken maken, die een merk maken tot wat het is.. Of dit nu consumenten zijn of interne medewerkers, klanten of andere stakeholders: brand en company love leeft via mensen die het merk in hun leven integreren en erover communiceren. BUTIK gelooft in internal branding: uw directe omgeving zouden uw beste ambassadeurs moeten zijn. 

BUTIK is dé referentie als het gaat om merkenactivatie en laat mensen merken beleven op een originele manier en daarmee identifieren. We spreken niet meer van het one way story telling, maar over story being. Een heel aantal ingenieuze concepten zoals BOA award winner Hendrick’s “Chambers of the Curious”, Zalando Space Center op Wecandance festival, het grootste waterballonnengevecht van België Lipton Big Splash en zovele andere voorbeelden bewijzen BUTIKs know-how en expertise in het vak.

En BUTIK trekt deze aanpak ook door voor internal en external branding met de organisatie van bedrijfsevents zoals 2 YEARS HELLO BANK, DELVAUX HOSPITALITY EVENT, COINTREAU CHRISTMAS, BASE GO MOBILE INTERNAL LAUNCH etc. 

Op basis van een goed gesprek en de briefing wordt eerst een relevantconcept uitgewerkt waarrond het event gebouwd kan worden, waarna het draaiboek tot in de kleinste details wordt voorbereid. Ook alle creatieve uitwerkingen worden door BUTIK gecoördineerd. Indien gewenst kan er voor een (social) communicatietraject gezorgd worden tijdens & na het event zodat het event ook buiten de deuren van de locatie blijft nazinderen. Ervaringen die gedeeld worden en echte ambassadeurs creeren, daar gaan we voor. 

In BUTIK vindt u de beste partner voor events, welk type dan ook: een bedrijfsevent, netwerkevent, personeelsfeest, kerstfeest, sinterklaasfeest, jubileum, productlaunch, een geanimeerde lunchpauze, “Because-it-s-Tuesday”-feest, afterwork, teambuilding, mini-fuif-voor-maxi-pret, going away party, newbee party, workshops, …. Dankzij onze samenwerking met DOTS Agency organiseren wij zelfs kids events, met focus op de FRAMILY filosofie. 

Als het merk écht beleefd mag worden, staat BUTIK klaar om hier een onvergetelijke ervaring van te maken. 

Member of:
acc-belgium