Het laatste nieuws

WIE ZIJN WIJ?

Amalthea is reeds meer dan 30 jaar actief in horecaland. Wij hebben onze thuishaven in Wijnegem.
De laatste jaren hebben we ons toegespitst op event-catering en dit voor grote namen zoals  Sportpaleis Group, Waasland – Beveren, Kbc, ect… 

WAT DOE JE?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers, klanten, bezoekers

Volledige opvolging van de HR administratieve taken zoals:
( planning personeel, opvolging vakantiedagen, dimona aangifte)

Opvolging van briefwisseling en verdeling naar betrokken personen waar noodzakelijk.
Voorbereiding & planning van events: verzamelen van de nodige informatie, briefings naar Zaalverantwoordelijke , facturatie, decoratie, menu’s, room settings, kledij, bestellingen.
Oplossingen voorzien bij concrete vragen van de klant en  zaakvoerder.

Algemeen ondersteunende taken.
Alsook word jij de nieuwe host van de Telenet Antwerp Giants in de Lotto Arena ! avond en weekend werk

WIE BEN JE?

U bent in het bezit van een Bachelor diploma in office of event management of  u heeft de nodige ervaring in een gelijkaardige functie

Je bent een duizendpoot
Je kan een gelijkaardige ervaring voorleggen waarbinnen je voldoende kennis en competenties verwierf.
Je haalt je motivatie uit het excellent ondersteunen van anderen.
Wachten op werk, dat ken je niet, je ziet continu mogelijkheden om te verbeteren en efficiëntie te verhogen.
In het team ben je een meerwaarde zowel met jouw vrolijke persoonlijkheid als met je service gerichte attitude.
Je communiceert vlot in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
Discretie en vertrouwen zijn kernwoorden voor iemand in deze functie.

WAT BIEDEN WIJ JOU?  

Een rol bestaande uit een grote variatie van taken.
De mogelijkheid om je functie verder in te vullen naargelang jouw competenties en talenten.
Een inspirerende werkomgeving met een enthousiast en dynamisch team.
Een vast contract met een aantrekkelijke verloning en mooie  voordelen 

Mail je cv met een motivatiebrief en foto naar contact@amalthea.be