Het laatste nieuws

LAAT JE INSPIREREN DOOR WAT DE MARKT NODIG HEEFT.

Als je wil weten wat Suzy graag wil eten tijdens haar lunch, wat doe je dan?
En als je wil weten waarom iets niet loopt zoals jij het wil, wat je doe je dan?
Maar als Suzy het zelf niet weet of iets wil eten wat haar collega graag eet, wat doe je dan?

Zie je, de markt is verzadigd. Vele ondernemers lopen als kippen zonder kop achter de feiten aan en uiten hun frustraties op allerhande manieren.
Er ontstaat tijdsgebrek alom, er heerst heel wat onvriendelijkheid, persoonlijke problemen worden geprojecteerd en de kwaliteit van de dienstverlening gaat achteruit.

Het is tijd om te ontwaken en je niet meer als oververmoeid kopieerapparaat te gedragen.
Het is tijd om te kijken wie je bent en wat je wil worden, wat ons potentieel te bieden heeft en wat de waarde van jouw dienstverlening omvat.
Durf jezelf te laten scannen om dat geluksgevoel uit te dragen en de verstoringen weg te werken. Het zal jouw klanten enkel maar ten goede komen.

Daarom hebben wij zelf eind 2016 alles over een andere boeg gegooid en onderzocht wat er nu eigenlijk leefde in o.a. de MICE sector. Maar ook andere niches hebben we onder loep genomen.
De ondernemers in de MICE sector lijden onder het juk van de verzadiging en worden niet gestimuleerd om het potentieel van hun eigen succes te herzien. Het altijd-maar-meer-gedoe werkt verstikkend en daarom al die verstoringen.
Een verstoring, een hinderpaal, een slecht betalende klant, no-shows, … het allemaal signalen dat het anders mag en kan.

Terwijl de hoge welvaart toeneemt, de grootsheid van de ideeën de klant verlamd, werd ook het natuurlijk tegengewicht in de weegschaal groter. Maar dat wordt dikwijls niet gezien en er wordt naar elkaar met de vinger gewezen.

We hebben daarom een drieluik ontworpen, om klanten een ruime waaier van ‘HUMAN BECOMING’ initiatieven en activiteiten aan te bieden.

“OM BLIJVEND HET VERSCHIL TE KUNNEN MAKEN, MOET JE BEPAALDE OVERTUIGINGEN WILLEN VERANDEREN”.
WAAROM? OMDAT ‘ T LEVEN EEN ONOPHOUDEND EXPERIMENT IS EN OMDAT ‘DE NATUUR VAN DE MENS’ ALTIJD OP ZOEK IS NAAR VERBETERING.

Onze klanten zoeken vooral naar de witte raven, een gezond evenwicht tussen werk en familie, vloeiende passie, kwalitatieve medewerkers, absolute vrijheid, voldoening, rust en zoveel meer.
Dat is wat onze klanten echt verlangen. Maar wat verlangen jullie klanten? Dit hebben we ook allemaal onderzocht en delen we in een Consoulting Trilogie Programma:

CONSOULTING – EEN DIENSTBARE TRILOGIE

  1. Het Consoulting 1.1. Programma en dat staat voor individuele training (1 op 1)

– Een probleem betekenis geven (persoonlijk of zakelijk)
– Een oplossing schetsen (de haalbaarheid uitzetten)
– Het gewenste resultaat opleveren (in maximaal 6 weken)

  1. Het Consoulting Teambuilding Programma’s en dat staat voor systeemdenken (vooral voor groepen)

– motivational speaker: motiverende en inspirerende inzichten
– betekenistrainer: positieve betekenis geven aan een hindernis
– zinvolle teambuilder: een zinvolle, oppeppende methodes om mensen dichter bij elkaar te brengen

  1. Muzikale & meditatieve omlijstingen (persoonlijk of teambuilding)

– Persoonlijke song voor bedrijfsleiders (een klant somt 3 favoriete nummers op en ik componeer op 14 dagen een persoonlijke song – afgeleverd op CD – hoge frequentie songs)
– Muzi’Kale: Harmonische meditatie sessies / leren omgaan met energie / muzikale avond
– Concerten (meditatieve kleinkunst)

Boek vandaag uw strategisch gesprek via bart@consoulting.be en geniet van de opstarttarieven (tot eind juni ‘18).
Voor meer info www.consoulting.be