Het laatste nieuws

Opel Belgium en New Balls Please … tijdens twee opeenvolgende maanden werkten het automerk en het evenementenkantoor nauw samen om de ‘New Opel Insignia’ op een discrete, maar tegelijk uiterst exclusieve en stijlvolle manier te onthullen aan een select publiek van klanten, fleet managers, dealers en pers.

Pop Media leverde met het pand in Zaventem de perfecte locatie aan. De vroegere stek van televisiezenders VIER en VIJF werd gerestyled tot het Opel Insignia Center, dat met zijn indrukwekkende industriële structuur en heldere lichtinval diende als dé plek bij uitstek om de ‘New Opel Insignia’ in al zijn aspecten te belichten. Het Opel Insignia Center werd uitgebouwd met een terugblik op enkele iconische Opel-modellen, een auditorium, een ‘black box car display’, meeting rooms, een terras en een ‘high-class hospitality’ verdieping.

De gasten konden in het Opel Insignia Center uitvoerig kennis maken met het design en de nieuwste technieken van de ‘New Opel Insignia’. In totaliteit werden meer dan 50 evenementen georganiseerd, wat in realiteit 60 eventdagen en 1900 bezoekers betekende. Om de auto werkelijk te kunnen beleven, was er de mogelijkheid tot een testrit in de omgeving van het Opel Insignia Center.

New Balls Please zorgde voor design, styling, decoratie, meubilair, signalisatie, personeel en catering. Met dank aan Pop Media voor de uitmuntende samenwerking.

www.newballsplease.be

Bekijk deze klant ook op Eventonline:

Evenementenbureau te Gent – New Balls Please