Het laatste nieuws

Ga aan de slag als planner en word de gedroomde “match-maker” tussen klanten en crew

WIE
Wij zijn MaisonRouge, een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten. Wat in 2008 als een Gentse eenmanszaak begon, groeide de voorbije jaren uit tot een nationaal hospitality-bedrijf, dat in 2015 en 2016 werd verkozen tot beste People Agency van België. Met meer dan 20 collega’s in Gent, Brussel en Antwerpen, hebben wij het stiekeme doel om de wereld te veroveren.
Citycubes, San Marco Village, Burgerij, Suzuki behoren o.a. tot de waaier van onze toffe klanten. Voornamelijk evenementenbureaus en cateraars (groot en klein) dus, maar we bedienen net zo graag gezellige privé-klanten op hun wenken.

JOB
Als planner heb jij de sleutel in handen voor de jobverdeling van de crew. Daarbij probeer je de juiste mensen met de juiste jobs te matchen. Het inplannen en logistiek voorbereiden van nieuwe events, de briefing van de crew, het opmaken van contracten & prestatiefiches, de uitbetaling en het geven van feedback zijn jouw verantwoordelijkheden. In samenwerking met het team, probeer je er telkens opnieuw voor te zorgen dat onze klanten de beste service krijgen!
Daarnaast ben je als eerste aanspreekpunt voor onze crew, het gezicht én de stem van MaisonRouge. Om iedereen persoonlijk te leren kennen, ben je verantwoordelijk voor de kennismakingsgesprekken met nieuwe crew. Verder sta je paraat om opleidingen te geven mocht het nodig zijn. Als je (snel) veel nieuwe mensen wil leren kennen, dan is deze job jou op het lijf geschreven.

PROFIEL

  • Je trekt individueel je plan, maar aan het einde van de rit ben je fier op het werk dat jullie als team hebben verwezenlijkt.
  • Je volgt jouw projecten op van start to finish, bent een krak om je eigen werk structuur te geven en kan prioriteiten en obstakels goed inschatten om efficiënt door de dagen heen te werken.
  • Je hebt oog voor detail, bent zelfkritisch en schuift de administratieve taken niet opzij.
  • Je denkt één (of meerdere) stap(pen) vooruit om zo min mogelijk achter de feiten aan te lopen.
  • Jouw vlotte, enthousiasmerende én overtuigende communicatiestijl pas je toe via mail, aan de telefoon en bij persoonlijk contact. Vooral aan de telefoon ben je helemaal in je element.
  • Je beschikt over een gezonde dosis mensenkennis en inschattingsvermogen.
  • Je staat elke dag op met een Big Smile en laat die niet thuis als het even minder gaat.
  • Goesting om plezier te hebben op de job is belangrijk! Goed beseffend dat het soms zéér druk en stressvol kan zijn, maar je omringd wordt door een team dat altijd voor je klaar staat.

VERWACHTINGEN

  • De catering- en eventwereld kent geen geheimen voor jou of je wilt die geheimen graag leren kennen.
  • 1 à 2 jaar ervaring als planner of in een administratieve functie is een troef.
  • Je bent flexibel naar uren toe – de planning voor de volgende dag afwerken is jouw top prioriteit.
  • Je past je makkelijk aan in een omgeving die soms snel evolueert.
  • Je houdt van een apero op vrijdagavond en een lekker taske koffie op maandagmorgen.
  • Je bent bij voorkeur vlot tweetalig (Nederlands/Frans) en hebt een goede kennis van Engels.

WAT HEEFT MAISONROUGE TE BIEDEN?

  • Een voltijdse, uitdagende job in de hospitality sector, waar je naast collega’s ook een hele familie bijkrijgt. Een hecht team, met een informele bedrijfscultuur, zorgt volgens ons automatisch voor een leuke werksfeer.
  • De kans om intensief mee te bouwen aan een groeiend bedrijf en het verschil te maken voor onze klanten. De mogelijkheid om je zelf verder te ontplooien in een uitdagende functie.
  • Marktconforme verloning en extralegale voordelen na 6 maanden.

Interesse? Stuur jouw CV en een korte motivatiebrief naar Babs@maisonrouge.be