Van der Valk Hotel Beveren – De ideale locatie voor al uw meetings & events!

Hotel Beveren is de ideale locatie voor uw volgende meeting of event. Vanwege de centrale ligging, vlakbij de N70 tussen Antwerpen en Gent is het hotel makkelijk te bereiken. De 14 multifunctionele zalen, geschikt voor groepen van 2 tot 800 gasten, zijn sfeervol en comfortabel ingericht. Eten en drinken kan in een van onze verschillende restaurants. U kunt culinair genieten bij restaurant Nest, u laten verassen door de Oriëntaalse keuken bij restaurant OZZO Sushi & Oriental, of gezellig wat eten en drinken bij Jardin, onze bar in de voortuin van het hotel! Overnachten kan in een van de 203 kamers met keuze uit maar liefst 16 verschillende kamertypes. Om helemaal tot rust te komen beschikt het hotel ook over een wellness en zwembad maar ook in beweging blijven is geen probleem met de eigen fitnessruimte!

Uw meeting op maat!

Een succesvolle vergadering begint bij de juiste locatie. Alle zalen zijn comfortabel ingericht en beschikken over een projectiescherm, beamer en wifi verbinding. Daarnaast beschikken alle zalen over een eigen terras en is er in de ruimtes genoeg natuurlijke lichtinval! Om uw meeting helemaal op maat samen te stellen kunt u kiezen uit een uitgebreid aanbod aan arrangementen. Ons sales team denkt graag met u mee om zo van elke meeting een succesverhaal te maken!

Personeel

Hotel Beveren is niet alleen perfect geschikt voor al uw meetings, ook personeelsfeesten en teambuildings kunnen ideaal worden gehost in één van onze zalen! Verras uw werknemers en organiseer een personeelsfeest voor zowel kleine als grote groepen. Wij maken er altijd een bijzondere belevenis van die uw werknemers niet snel zullen vergeten. Daarnaast werken we samen met Eventmasters voor de meest uitdagende teambuildings! Breng uw werknemers dichterbij elkaar door als een groep verschillende uitdagingen aan te gaan.

Uw event, onze zorg!

Hotel Beveren is specialist in het organiseren van feesten en events! Voor kleine en grote groepen varierend van trouwfeesten, jubilea, babyborrel, communie of personeelsfeest. Ook op culinair vlak is het aanbod uitgebreid, van buffet en walking dinner tot een barbecue of diner de mogelijkheden zijn eindeloos. Wij denken daarom graag met u mee om zo van uw wensen een geweldig feest te maken!