Open vacancies at Radisson Blu Bruges (opening summer)

Assistant manager/Operational manager
Je staat de GM bij in de leiding over alle afdelingen.  Je bent een echte people manager die de rol het liefst vervult vanuit een operationele insteek. Je waakt mee over de kwaliteit, efficiëntie en rendabiliteit.

Sales & Event coördinator
Je bent een echt organisatietalent dat elk offertetraject tot na het event feilloos afwerkt. Je bespreekt mogelijkheden  op maat en zoekt voor elke klant de juiste invulling  en brieft de uitvoerende teams.

Accountant (vol-of deeltijds)
Je neemt de analytische boekhouding, het cashbeheer, de maandafsluitingen en –rapportages en de BTW aangifte  voor je rekening. Als je fulltime werkt, combineer je dit  met andere ondersteunde activiteiten in het hotel.

Operational F&D Manager
Je bent vooral te zien op de vloer, waar je de leiding neemt  over het team en zorgt voor een vlotte service in het restaurant en aan het ontbijt. Je zorgt voor een efficiënte werkplanning  en coaching van je service team.

Chef
Je plant, organiseert en beheert alle keukenwerkzaamheden  en kookt als de beste. Je zet graag een kaart neer met  eigenzinnige accenten en kan een team aansturen en  motiveren, ook wanneer de druk toeneemt.

Keuken-en zaalpersoneel
We zoeken diverse profielen met oog voor detail en aandacht voor een vlotte service, van het ontbijt tot  het diner, aan de bar en tijdens de verschillende events.

Receptiemedewerkers
Je bent je er ten volle van bewust dat de receptie het kloppende hart is van het hotel. Je stelt de gast centraal en  vervult je administratieve taken waaronder check-in en –out, welkom heten en info verstrekken, facturatie en reservaties met flair, in het NL, FR, EN.

Studenten en  flex-medewerkers gezocht in alle afdelingen!

Stuur dan snel jouw CV naar contact@gl-hospitality.com