Het laatste nieuws

Functieomschrijving:

  • Je verwerkt reserveringen die op allerhande manieren tot ons komen (Telefonisch, Online, enz…)
  • Je volgt contracten en reservaties minutieus op via de computer en het Hotel reserveringssysteem.
  • Je neemt telefonisch contact met gasten/klanten en verzorgt de administratie hiervan.
  • Je onthaalt klanten aan de front office
  • Je verricht diverse administratieve werkzaamheden
  • Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten.
  • Je houdt toezicht op in- en uitgaande gasten, Check-in/Check-out
  • Je bent attent en waakzaam naar onze gasten en het hotel toe en signaleert/weert bepaalde (ongewenste) bezoekers.
  • Je bent hét aanspreekpunt voor onze bezoekers, en promoot onze diensten. (commerciële ingesteldheid)
  • Je werkt aan de hotel receptie voornamelijk in een wisselend uurrooster, van 7-15 h of van 15-23 h. (meer info tijdens interview)
  • Je werkt afwisselend tijdens dagen in de week en dagen in het weekend. (meer info tijdens interview)
  • Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen enz.….
  • Je flexibele ingesteldheid bij onvoorziene omstandigheden stellen we op prijs.
  • Zeer sporadisch serveer je klanten een hapje en een drankje
  • Je werkbereidheid, inzet en enthousiasme maken je tot een dynamische en voorbeeldige medewerker die de sfeer en stijl van ons hotel belichaamt.

Profiel:

  • Je hebt een zeer goede verbale communicatie en bent mede het gezicht van de front office.
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je bent uiterst nauwkeurig en ordelijk
  • Je bent flexibel
  • Beheersing van de office programma’s
  • Je hebt een verzorgd voorkomen
  • Je bent discreet en klantgericht
  • Je kan planmatig werken
  • Je hebt een zeer goede kennis van Engels en het Nederlands, Frans is een plus

Aanbod:

  • 30u contract
  • 2 shiften (07:00-15:00 of 15:00-23:00)
  • Een leuke uitdaging met doorgroeimogelijkheden (u bent ambitieus, leergierig, weet van aanpakken, u brengt net dat beetje meer: dit merken we snel, en waarderen we!)
  • Flexibele werkuren ( zie toelichting) andere uren en dagen van vrije tijd dan de klassieke 9/5 en zat/zond.
  • Dus u bent vrij wanneer anderen werken, u kan op rustiger momenten winkelen, of stadsdiensten raadplegen, en zo meer.
  • U werkt in één van de mooiste en groenste omgevingen in de Stad Leuven, in het Groot Begijnhof!
  • Job in teamverband
  • uw zelfstandigheid bij het uitvoeren van uw werk stellen we op prijs.

Plaats tewerkstelling:
BEGIJNHOF CONGRESHOTEL
Tervuursevest 70
3000 LEUVEN
Claessens Peter
Tel 016 29 10 10

Interesse? Stuur je CV en motivatiebrief naar jobs@bchotel.be